Hr. Jenssen Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Noen som har spillet på PS2? Hvordan er det grafikk messig på SP og MP? gankse lik PC versjonens grafikk, siden den er ganske "PS2 aktig" Ikke noe dårlig, men ikke akkurat DOOM3 heller...
Quixotix Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Er det noen her som har finni ut av alle kontrollene på Battlefield? Jeg har to kontroller jeg ikke finner, og det er jetpack (For jet troopers), finner ikke ut hvilken knapp som får meg til å 'fly'. Og jeg finner heller ikke ut hvilken knapp (knapper?) jeg skal trykke på for å rulle, ser andre gjør det, jeg finner den bare ikke. Det står jo ikke i manualen eller på kontroll-oppsettet i Menyen. Noen som vet? -Q
Desdichado Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 For å rulle rundt når man springer så må du gå til en av sidene samtidig som du trykker på SPACE, for å lette trykker du også på SPACE. Eller misforsto jeg kraftig nå?
*aMo* Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hoppe og trykke på space mens du er i hoppet aktiviserer jetpack (både for Clone fyr og Dark Trooper), strafe-sidelengs og trykk space og du ruller..
Ravn Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Er det ikke fullt configurerbare kontroller på spillet? EDIT: Må man bare spille me kontroller bestemt av Lucas Arts... uff og huff... Endret 4. oktober 2004 av Odland81
Plomma2 Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Jess! Da har jeg gått til innkjøp av SW:BF Edit: leif Endret 4. oktober 2004 av Plomma2
Ravn Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jess!Da har jeg gått til innkjøp av SW:BF Edit: leif Ja bare gni det inn du ... jeg vil også ha... er det ikke lønningsdag snart?
Djevlen Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg må dessverre si at jeg ble skuffet av Star Wars: Battlefront. Jeg er en stor SW-fan og hadde store forventninger til dette spillet. Dessverre hadde jeg nok for store forhåpninger til dette spillet
Plomma2 Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Gameplayet var bra, men enkelte ting irriterte meg. Som f.eks kontrollene, men dem er det jo bare å fikse på. Eller når man dør, når man flyr er litt irriterende. Menyen. Det er en del, men alt kan fikses i patcher, så jeg krysserfingrene for det.
Ravn Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Gameplayet var bra, men enkelte ting irriterte meg. Som f.eks kontrollene, men dem er det jo bare å fikse på. Ok så det går an å forandre dem... begynte å få inntrykk av at disse ikke gikk an å forandre
Plomma2 Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Nå har jeg spilt en del mer, og liker spillet mer og mer jo mer jeg spiller det. (Ble mye "mer" ) Men finner ingen norske servere, fins det i det heletatt noen?
*aMo* Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg spiller for det meste singleplayer om dagen, og kommer ikke til å spille mye på nett intil a)en ny patch kommer og b)noen starter en norsk server.. Liker å spille mot andre nordmenn.. En ting som irriterer meg litt er at det ikke er an chat-funksjon etter hver bane (som det f.eks er i Enemy Territory), så det blir lixom litt upersonlig når man spiller på nett... Dette er helt sikkert et resultat av at spillet er for xbox/ps2 også..
Zemeckis Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Leser at Battlefront på pc, har en del feil og mangler. Er det slikt for PS2-versjonen også?
phnx85 Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Jada! Da var Battlefront kommet i posten. Testet det i 10 min i mat-pausen og så bra ut. Gleder meg til skolen er ferdig!
sdn Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Er det noen servere med bra ping eller er det bare jeg som ikke finner noen? Har 2048 telenor linje men har rundt 200+ping på samtlige servere. Syns forøvrig ikke det var så mange servere akkurat. Prøvde å finne servere gjennom gamespy men det var ikke så mye bedre. Har bare hatt spillet noen timer men...
Ravn Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 jeg synes no at det trenger bedre grafikk Hvorfor er "alle" så opphengt i god grafikk? Personlig synes jeg ikke dette er det viktigste... synes både Battlefield 1942 og Call of Duty har god nok grafikk jeg da... Ta f.eks Doom3 konge grafikk, men ellers så som så...
robB Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 jeg synes no at det trenger bedre grafikk Hvorfor er "alle" så opphengt i god grafikk? Personlig synes jeg ikke dette er det viktigste... synes både Battlefield 1942 og Call of Duty har god nok grafikk jeg da... Ta f.eks Doom3 konge grafikk, men ellers så som så... Veldig enig med deg. Det er ikke bare grafikken som teller
Carl M Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 jeg synes no at det trenger bedre grafikk Hvorfor er "alle" så opphengt i god grafikk? Personlig synes jeg ikke dette er det viktigste... synes både Battlefield 1942 og Call of Duty har god nok grafikk jeg da... Ta f.eks Doom3 konge grafikk, men ellers så som så... Veldig enig med deg. Det er ikke bare grafikken som teller Gameplay er 90% for meg, grafikk er perfekt beskrevet med "eye candy"
Ravn Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 jeg synes no at det trenger bedre grafikk Hvorfor er "alle" så opphengt i god grafikk? Personlig synes jeg ikke dette er det viktigste... synes både Battlefield 1942 og Call of Duty har god nok grafikk jeg da... Ta f.eks Doom3 konge grafikk, men ellers så som så... Veldig enig med deg. Det er ikke bare grafikken som teller Gameplay er 90% for meg, grafikk er perfekt beskrevet med "eye candy" Helt enig, god grafikk på et spill kan telle posetivt det også, men gameplay/story/plot DER har man det som teller for meg og seff humor da (Monkey Island 3)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå