Gå til innhold

Half-Life: HL2 enda ett steg nærmere.

Anbefalte innlegg

Skrevet
en ting som var merkelig med denne fase 2 prelaoden var at den begynte med en gang jeg trykte på half life 2 under coming soon der.. jeg trengte ikkke trykke på start preload en gang... er det normalt??

ikke no unormalt nei, for spillet ligger inne som always update som alle de andre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antatt gjenværende størrelse er ikke akkurat noen god indikator for hvor langt de er i programmeringen.

Det er jo stort sett grafikk og audio som tar plass, noen hundretusener kompilerte kodelinjer bør ikke være så voldsomt stort i forhold.

Skrevet (endret)
HL2 Kommer til å bli like mye bugs som gamle cs, jeg går for quake4 som også kommer.

HL2 Blir aldri noe framsteg :p

Vel, hvorfor tror du dette? :)

Endret av Kasp
Skrevet

Nå kan det umulig være lenge før spillet er ute.. hadde det vært en stund igjen hadde de hatt større opphold mellom predownload'ene.. tror jeg da.

Skrevet
Nå kan det umulig være lenge før spillet er ute.. hadde det vært en stund igjen hadde de hatt større opphold mellom predownload'ene.. tror jeg da.

Enig, tipper denne måneden, men men.. :roll:

Skrevet

*Tripper smånervøs*

Håper inderlig det kommer denne månden, klarer nesten ikke vente mer, dette er så meget spennende.

Oh God if your there, let the game "Half-life 2 come this month :innocent:

Skrevet

Er det noen her som er ferdig med download av del 3? Min ligger i skrivende stund på 91,5% Er nok ikke lenge igjen før spillet er ute i butikkene.

Skrevet

100% pre-loaded

Det var siste pre-load virker det som, står at det er en ''locked version'' av HL2 på min pc, det kan ikke være lenge igjen. :dribble:

Skrevet
100% pre-loaded

Det var siste pre-load virker det som, står at det er en ''locked version'' av HL2 på min pc, det kan ikke være lenge igjen. :dribble:

det sto det etter første og andre preload også.slapp av.

Skrevet
Høyreklikk på dem og se da vel :)

Morgus. Er det virklig 100% nå? Kan vel ikke være lenge igjen da.

Problemet er at når de brukes i msn blir de så JÆVLa små!! :mad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...