Gå til innhold

Half-Life: HL2 enda ett steg nærmere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Står å laster nå :) Må si det gikk mye raskere å få kontakt nå en med første delen. Bare å håpe at hele spillet også blir sluppet om ikke så alt for lenge.

Valve har økt båndbredden på Steam ;)

Only recently Valve doubled the bandwidth for their Steam content servers, and is now serving about 500 compressed MB of HL2 audio files with a total of about 8000Mbps. Happy downloading!
Endret av TCi
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

veldig gode nyheter.

den stopper vel på 72% ? (100% av preload2 men 72% av hele spillet)

så det kan vel umulig være lenge igjen

Skrevet (endret)

Blir del 2 automatisk lasta ned av oss som har første del?

Får bare beskjed om at jeg har preloaden ferdig installert og låst på maskina jeg..

Edit:

Aah, nevermind. Ser på steam monitor at den har lasta ned for full guffe den siste timen sånn omtrent. :)

Endret av VinterUlv
Skrevet

Ufattelig å mye jeg gleder meg til dette spillet, helhets intrykket er bare sååå mye bedre enn Doom3 FC. I alle fall ser det sånn ut på de film snuttene som er ute.

Skrevet
Half-Life 2 er ferdig utviklet, så nå jobber de med å få ferdig CS:S.

Dersom du tenker på den posten på et HL2 forum så var den falsk. Akkurat nå er det veldig mange som ønsker å ødelegge for HL2 samfunnet, så ikke tro på annet enn offisielle opplysninger.

Skrevet (endret)

preloader nå =) må si jeg tror det faktisk kommer snart.. najs :D ps hvorfor sier de at den er 500MB compressed, den er jo 995MB el no står det på maskina mi.. blir den pakka ut mens den blir downa da eller??

og hvor finner jeg en sånn steam monitor el hva det heter hvor jeg kan se hvor raskt jeg laster ned osv..fant det ikke i steam.

Endret av 2mass
Skrevet
preloader nå =) må si jeg tror det faktisk kommer snart.. najs :D ps hvorfor sier de at den er 500MB compressed, den er jo 995MB el no står det på maskina mi.. blir den pakka ut mens den blir downa da eller??

og hvor finner jeg en sånn steam monitor el hva det heter hvor jeg kan se hvor raskt jeg laster ned osv..fant det ikke i steam.

Høyreklikk på Steam ikonet og deretter på "Monitor".

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet (endret)

Det er den lengste, retteste og tynne tommelen jeg har sett... :mrgreen:

edit: etter nærmere ettertanke så tror jeg kommentaren min var i frekkeste laget

Endret av Slettet-80wCWpIM
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

viser sikkert feil.

skal vel egentlig være 300kbit da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...