Veritas_ Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Del to av preloadingen. http://www.steampowered.com/index.php?area=news
JimRamse Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Står å laster nå Må si det gikk mye raskere å få kontakt nå en med første delen. Bare å håpe at hele spillet også blir sluppet om ikke så alt for lenge.
TCi Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) Står å laster nå Må si det gikk mye raskere å få kontakt nå en med første delen. Bare å håpe at hele spillet også blir sluppet om ikke så alt for lenge. Valve har økt båndbredden på Steam Only recently Valve doubled the bandwidth for their Steam content servers, and is now serving about 500 compressed MB of HL2 audio files with a total of about 8000Mbps. Happy downloading! Endret 3. september 2004 av TCi
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 veldig gode nyheter. den stopper vel på 72% ? (100% av preload2 men 72% av hele spillet) så det kan vel umulig være lenge igjen
Bear^ Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg håper så inderlig at HL2 kommer snart. Klarer snart ikke vente mer, har venta på dette spillet meget lenge.
VinterUlv Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) Blir del 2 automatisk lasta ned av oss som har første del? Får bare beskjed om at jeg har preloaden ferdig installert og låst på maskina jeg.. Edit: Aah, nevermind. Ser på steam monitor at den har lasta ned for full guffe den siste timen sånn omtrent. Endret 3. september 2004 av VinterUlv
KompleX Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Ufattelig å mye jeg gleder meg til dette spillet, helhets intrykket er bare sååå mye bedre enn Doom3 FC. I alle fall ser det sånn ut på de film snuttene som er ute.
razh0r Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Half-Life 2 er ferdig utviklet, så nå jobber de med å få ferdig CS:S.
TCi Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Half-Life 2 er ferdig utviklet, så nå jobber de med å få ferdig CS:S. Dersom du tenker på den posten på et HL2 forum så var den falsk. Akkurat nå er det veldig mange som ønsker å ødelegge for HL2 samfunnet, så ikke tro på annet enn offisielle opplysninger.
thomassit0 Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) preloader nå =) må si jeg tror det faktisk kommer snart.. najs ps hvorfor sier de at den er 500MB compressed, den er jo 995MB el no står det på maskina mi.. blir den pakka ut mens den blir downa da eller?? og hvor finner jeg en sånn steam monitor el hva det heter hvor jeg kan se hvor raskt jeg laster ned osv..fant det ikke i steam. Endret 3. september 2004 av 2mass
Merlin Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 preloader nå =) må si jeg tror det faktisk kommer snart.. najs ps hvorfor sier de at den er 500MB compressed, den er jo 995MB el no står det på maskina mi.. blir den pakka ut mens den blir downa da eller?? og hvor finner jeg en sånn steam monitor el hva det heter hvor jeg kan se hvor raskt jeg laster ned osv..fant det ikke i steam. Høyreklikk på Steam ikonet og deretter på "Monitor".
Veritas_ Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Temlig sikkert sent til deg i pakket format ja.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 så falskt at det er til å grine av
Janivars Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 så falskt at det er til å grine av hahahahhhahaha :!:
monstar Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) Jeg har ikke fått del to av pre-loadingen Endret 3. september 2004 av monstar
Döden Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 så falskt at det er til å grine av hahahahhhahaha :!: Det er den lengste, retteste og tynne tommelen jeg har sett...
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) så falskt at det er til å grine av hahahahhhahaha :!: Det er den lengste, retteste og tynne tommelen jeg har sett... edit: etter nærmere ettertanke så tror jeg kommentaren min var i frekkeste laget Endret 3. september 2004 av Slettet-80wCWpIM
Sigga Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 så falskt at det er til å grine av At folk gidde å ta seg bryet.
thomassit0 Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 øhh.. åssen kan steam downe på ca 300kbps når jeg bare har 704 linje og normalt aldri kommer særlig over 100k ?
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 viser sikkert feil. skal vel egentlig være 300kbit da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå