Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er du fornøyd med din ISP ?


Ja, er du virkelig fornøyd?  

380 stemmer

  1. 1. Ja, er du virkelig fornøyd?

    • Ja. Faktisk så bra at jeg anbefaler den til venner
      176
    • Ja. Noen problemer er der, men stort sett fornøyd
      88
    • Tja. Den kunne vært bedre
      49
    • Nei. Her er det for mye problemer
      43
    • Nei. Jeg bytter/har byttet ISP
      22
    • ISP?
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har Telenor.

Er udiskuterbart den beste ISP'en for gamere (...)

Det kommer an på. Skal du spille på europe.battle.net (Diablo/StarCraft/Warcraft) er Telenor noe av det verste du kan ha. Svartiden ligger på langt over 100 ms.

 

Edit:

Jeg har NGT selv og kan ikke si noe annet enn at jeg er fornøyd. Har hatt litt problemer med e-post tjeneren av og til, men ellers er det ikke noe å klage på.

Endret av Umbra
Lenke til kommentar

Har hatt Telenor 2048/256 i 6 mnd nå og er storfornøyd!

Ypperlig kundeservice, kjapp respons og strekker seg langt for å få en fornøyd kunde.

Mine foreldre har hatt 704 linja i godt over 2 år og er storfornøyde.

 

Eneste jeg har å utsette på Telenor er at de har for lav upload hastighet, og det er en stor ulempe, men også den eneste som jeg kan nevne.

 

Når firmaer som Nextgentel ikke vil ha kunder i nedre Telemark så kan de ha det så godt :thumbdown::tease:

Lenke til kommentar

Jeg bruker en 34MBIT Uninett-linje fordelt på x antall studenter ved Høgskulen i Sogn og Fjordane - Sogndal. Den kunne gjerne vært bedre, hadde ikke takket nei til 155MBIT eller lignende. Får rundt 2mbit/4mbit på dagtid/kveldstid, som vel er greit nok for noe man ikke betaler et rødt øre for.

 

edit: Linjen duger dog ikke til ping-avhengig online-spilling, da den ikke er helt stabil på grunn av delingen. 20-100 i ping i quake 3 er det vanlige.

Endret av _oDIn_
Lenke til kommentar

Har slitt med access-it/a-link/vama-pc i 3-4år, vetta faen hva de heter nå, men suger gjør dem!

 

Funger sinnsykt bra avogtil, eller får det meste, men så pluteslig kan det komme massepakketap å da går det sirup..:(

 

Har prøvd å klage maaange ganger, men på kontorene dems prioitere dem heller cs servere og webcam over fjorden her.. Blir sååå arg!

 

:thumbdown:

 

Btw: er trådløst..:p

Lenke til kommentar

Ikke fornøyd med min ISP.

Må bruke ISDN, har venta på at Firstmile skal bli ferdige i over ett år, bare surr, null informasjon, bare svada på telefonen, men gleder meg til det blir klart, har hørt at det er bra når det er oppe :thumbup:

 

Nå sitter jeg på en dedikert ISDN løsning fra Song networks, funker bra, har ca 60ms på cs servere rundt om kring...

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Jeg har hatt BlueCom i et halvt års tid, og er egentlig ganske fornøyd. Med god stabilitet, grei pris og bra kundeservice har jeg ingenting å sette fingeren på som er negativt.

Så jeg har ingen problemer med å anbefale de til andre selv om det ikke er "Wow, BlueCom er bare sååå bra, du må ha det!!1". ;)

Lenke til kommentar

Hadde UPC og var _meget_ misfornøyd!

 

Internett datt ut hvert 2. minutt og slo seg på etter 15 sekkunder igjen .. I et halvt år sa de "jaja vi kommer å fikser det om et par dager ..", så orket jeg ikke mer. Bytta til NextGenTel og er storfornøyd!

 

Tips til dere: Styr unna UPC! Aller helst en 180 graders sving ..

Lenke til kommentar

Har hatt NGT i 2 år tilsammen på 2 forskjellige steder...

Har vært fornøyd med de til nå, da meds tanke på hastighet/ pris, men når de plutselig nekter å gi meg rabatter i tillegg til rævva ping så kan jeg ikke være fornøyd!

Linja har forresten vært veldig ustabil i de siste dagene...

 

Heldigvis kan jeg bruke linja mi til hva jeg vil, men angrer at jeg har bundet meg for enda et år.... :no:

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...