Gå til innhold

Catalyst Control Center er ute!


superdigg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm det ser bra ut, men når jeg trykker på ''høyreklikk, properties, settings, advanced'' Pleier jeg og få opp det gamle kontroll panelet, men nå smeller pc'en ut i en saftig blåskjerm med 0x000008E.

 

Samme her :thumbdown:

Bruker siste omegadriver.

Er jeg skikkelig dum som mener at det er enkelte forskjeller mellom Catalyst og Omega driverene? For meg virker det logisk at Catalyst Control Center skal virke bra på Catalyst driverene, mens det ikke er så stabilt (selv om det burde være det) på de Omega driverene.

 

Dette innlegget er basert på den oppfatning at Catalyst er drivere for mannen i gata, mens Omegadriverene er fintunet og mye unødvendig er barbert vekk.

Endret av Freeload
Lenke til kommentar

HYL!

 

Jeg fant nå plutselig ut at pc'en stopper i opstarten og jeg må gå inn manuelt og starte den i noen innstillinger.

 

Hva er grunnen tro?

Pc'en finner ikke noen av de to cd rommene!

I BIOS står det bare unknown på secondary IDE devices og ingen cd rommer vises i windows!

 

HYL! kan det være 4.8 driverene eller Control centeret?!?

Lenke til kommentar
:thumbup: Måtte teste 3d marken fikk før 12300.

Nu 12516  ;)

Får man mer FPS av og innstalere dette?

 

eller tulla han litt med innstliningene

Jeg også vil ha svar på dette før jeg installerer....

Du får IKKE mere FPS ved å bare installere dette, men hvis du fikler med instillingene får du det. Du kan like gjerne bruke vanlig Catalyst Control Panel. MYYYE bedre en den shiten her.

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar
Merker at programmet fryser veldig lett. Av og til virker den helt fint igjen, men jeg må vente litt i mellom.
Har selv 9600 xt.

Men sliter ennå med at OGG filmer (avi med ogg lyd) reseter film til tv funksjonen. Må bort til pc'en og tvinge den til å vise filmene på TV.
Selv om den hele tiden er innstilt på cloning. :cry:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...