Gå til innhold

Abit IC7-G chipsett kjøler bråker!


Skofus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

 

finnes flere eldre tråder om dette på forumet. Hvis du har den samme typen chipset kjøler som jeg hadde (turkis plastikk) kan du sende mail til Abit ang. problemet så sender de deg en ny (av bedre type i metall) helt gratis!  :w00t:

 

-T

Er ikke noe å woote over.... abit er jo full av feil.... hvem andre har så mange ver 2.0 (etc) av HKene sine?

 

EDIT: Vet det er selvmord å spotte abit på dette forumet... men det driter jeg i :D

Endret av JEG76
Lenke til kommentar
Hei,

 

finnes flere eldre tråder om dette på forumet. Hvis du har den samme typen chipset kjøler som jeg hadde (turkis plastikk) kan du sende mail til Abit ang. problemet så sender de deg en ny (av bedre type i metall) helt gratis!  :w00t:

 

-T

Er ikke noe å woote over.... abit er jo full av feil.... hvem andre har så mange ver 2.0 (etc) av HKene sine?

 

EDIT: Vet det er selvmord å spotte abit på dette forumet... men det driter jeg i :D

Kan være enig i at Abit leverer endel produkter som har hastverkspreg over seg, men at de lanserer versjon 2 av produktene sine ser jeg på som et tegn på at de virkelig vil forbedre seg. Mange andre som også gir ut "dårlige" produkter, men da prøver de ofte bare å rette opp problemene med BIOS oppdateringer. Hvorfor ikke da bare bite i det sure eplet slik som Abit og innrømme at det første produktet ikke svarte til forventningene og lansere en bedre versjon?

 

Bra service synes jeg i hvert fall det var. Ang. mailen jeg sendte dem:

 

The NB fan on my IC7 makes really bad noises. I'm worried that it will soon break completely, stop and hence damage my motherboard. In the beginning it only made a bad noise at cold boot, which I at the time thought was normal. A few weeks ago, however, it has randomly startet shrieking at any time during use. I search the web for some info about this and found it discussed at www.hardware.no. I read that several people had the same problem and got replacement coolers from you. I have to say I'm impressed with your customer service and support and hope to receive a new NB cooler my self. Except for the NB fan noise I must say that I'm very pleased with your IC7 product and has recommended the IC7/IS7 series to all my friends. Keep up the good work!

 

Please send new cooler/fan to:

 

Og så din adresse...

 

Smurte selvsagt på med litt skryt her da for å være sikker på å få goodwill og rask levering :D

 

Trygve

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...