Gå til innhold

Første kabbis mod.. 15 åring :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
' date='01/09/2004 : 17:56'] Off topic...Hva slags pocketbike er det og hvor kjøpte du'n?

 

Kan bli kult dette... Er 14 selv og holder på med mitt eget "prosjekt"

 

Du er ikke den første som har tenkt blå/oransj men... stå på! :w00t:

 

Mvh Erling

jeg tok heller gull inni og svart utti.. :thumbup:

Jeg kjøpte pocketbike'en i kina.. kommer om 1 mnd.. skal ta ut eksos potta, da går den raskere.. plomba er i eksos potta :thumbup:

Lenke til kommentar
Enkelt, flytt de optiske enhetene lenger bak vel. Lag nye hull om det trengs. Det er bedre enn å lage lister rundt fronten hvertfall. Mye pirkearbeid med det, det kan jeg love deg.

Skal gjøre det.. tusen takk

hvor får jeg kjøpt lister??

Endret av Per_le
Lenke til kommentar

Off topic... IGJEN ;)

Hvis jeg var deg ville jeg heller filt ut plomba istedenfor å ta av potta! For det første kommer naboen din ihvertfall til å klage viss du summer rundt på en 47'er uten lyddemper og for det andre ser det penere ut! Hva betalte du?

Men hva skal du med pocketbike når du er 14 år?!? Vent to år og kjøp lett mc som meg :thumbup: Det må jo koste mange tusen å sende noe sånt fra kina?! :hmm:

Vedder på at du kunne kjøpt pocketbike for samme prisen på qxl.no

Lenke til kommentar
' date='01/09/2004 : 21:49'] Off topic... IGJEN ;)

Hvis jeg var deg ville jeg heller filt ut plomba istedenfor å ta av potta! For det første kommer naboen din ihvertfall til å klage viss du summer rundt på en 47'er uten lyddemper og for det andre ser det penere ut! Hva betalte du?

Men hva skal du med pocketbike når du er 14 år?!? Vent to år og kjøp lett mc som meg :thumbup: Det må jo koste mange tusen å sende noe sånt fra kina?! :hmm:

Vedder på at du kunne kjøpt pocketbike for samme prisen på qxl.no

Åssen ser plomba ut?? han karan jeg snakket med så at jeg kunne ta av eksos potta så går den raskere.. skal sikkert file den ut når jeg får den :thumbup:

 

Hvorfor jeg skal med en pocket bike når jeg er 14? fordi jeg er født seint på året (desember) og alle får jo lappen før meg.. så jeg har noe å følge veien med de :D .. kjipern å bli født i desember azz..

 

jeg betalte 3500 kr for den + frakt 1500 kr det er en 49cc motor med kåpe 4.2 hk den er raskere enn de på qxl.. den er fra en baneløps butikk.. gleder meg :dribble: .. jeg blir den første som kjører på min klasse da :tease:

Lenke til kommentar
,02/09/2004 : 08:34] :thumbup: N.I.C.E :thumbup:

Du kan jo ikke kjøre pocketbike på veien da! Jeg må også vente til videregående før jeg får lappen... child of august  :cry:  Men jeg sparer uansett til lett mc... kan jo trimme den fritt til over 150 jo  :D

takker :cool:

Gi faen i purken :D kjører bare..

Endret av Per_le
Lenke til kommentar

Update 1 septemper

 

Ja, var en tur på europris og kjøpte billiglakk

1.JPG

Så var alle delene tatt ifra hverandre

2.JPG

3.JPG

4.JPG

Nesten ferdig.. et lag til

5.JPG

SÅ jeg ble ferdig :w00t:

6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

Bunn på kabbis

10.JPG

11.JPG

 

Fikk ikke kjøpt svart blank lakk.. de var utsolgt.. får den på lørdag :thumbup:

Snart en ny update.. Fikser toppen av kabbis

Lenke til kommentar
,02/09/2004 : 08:34] :thumbup: N.I.C.E :thumbup:

Du kan jo ikke kjøre pocketbike på veien da! Jeg må også vente til videregående før jeg får lappen... child of august  :cry:  Men jeg sparer uansett til lett mc... kan jo trimme den fritt til over 150 jo  :D

takker :cool:

Gi faen i purken :D kjører bare..

Klar for mer Off-topic?

En kompis kjørte en mini-crosser og fikk et halvt års utseettelse på bil og Lett-mc-lappen.

Lenke til kommentar
,02/09/2004 : 08:34] :thumbup: N.I.C.E :thumbup:

Du kan jo ikke kjøre pocketbike på veien da! Jeg må også vente til videregående før jeg får lappen... child of august  :cry:  Men jeg sparer uansett til lett mc... kan jo trimme den fritt til over 150 jo  :D

takker :cool:

Gi faen i purken :D kjører bare..

Klar for mer Off-topic?

En kompis kjørte en mini-crosser og fikk et halvt års utseettelse på bil og Lett-mc-lappen.

*LOL* :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...