Gå til innhold

Hvordan få jobb i Burger King ?

Qwseyvnd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

HalTans plan virker vanntett.

eller når jeg teker meg om; Hør på Marvil... :)

Dessuten, er ikke dette noe som hører hjemme i Annet? (det er da ikke _helt_ unytting informasjon)

Endret av tipp-ex
Skrevet

Ta på deg tannregulering, trailercaps, sæggebukse og en stor hettegenser. Gå inn, se TOTALT åndssvak ut, og de vil garrantert spørre deg om du vil jobbe der.

Skrevet
Hvem er Trond Moi ?

Hvorfor kler meg ut slik som du sier ? neida...jeg vil ha penger og billig burger.

Unnskyld meg, men er ikke du døv? Kan bli litt vanskelig å ta imot bestillinger og andre ordre da vel?

Skrevet
Hvem er Trond Moi ?

Hvorfor kler meg ut slik som du sier ? neida...jeg vil ha penger og billig burger.

Unnskyld meg, men er ikke du døv? Kan bli litt vanskelig å ta imot bestillinger og andre ordre da vel?

Tenkte det samme.. Ikke at det er noe galt i det, men det er øvelse i å se sine egne begrensninger også :)

Skrevet
Hvem er Trond Moi ?

Han kan vel lage maten?

Skrevet
Hvem er Trond Moi ?

Han kan vel lage maten?

Attenårsgrense vel? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...