Gå til innhold

Farmen is back


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reality begynner å bli oppbrukt nå :nei:

Gjør det egentlig det?

Hvorfor satser da Tv kanalene på disse konseptene mere enn noensinne? Det må da tydeligvis være interesse for dette?

Farmen på Tv2 igår, Tv3 begynner med ny Robinson til Søndag, TvNorge starter snart 71grader Nord og varsler nå at ny runde med BigB kommer til våren. I tillegg sendes ørten sjekkereality show.

 

Reality er i skuddet som aldri før. Har inntrykk av at det er mange skaptittere i Norges land, dvs offentlig syter og klager de over hvor dårlig disse seriene er, men alikevel sitter de hjemme og niglor på Tv'en.

I Norge ja, men i resten av verden så er det "ut" Norge ligger bare som vanlig etter :nei:

 

Men ser ikke ut til at de kommer til å gi seg med det første(iallfall ikke tv Norge)

De andre fikk jo dra ut å fiske i båt. Leke ved sjøen.

 

Men 500 meter er jo mye for dagens folk.

Late, treige, slappe.. o.s.v.

Lenke til kommentar
Farmen er bare uff... ikke nok underholdning for meg men

71grader Nord derimort synes jeg er kjemperbra ! morsomt og utfordrende for deltagerne. Se hvordan de klarer seg på veien :)

Så faktisk på den første serien av 71 grader nord og det var ganske underholdende. Begynte også å se på 2 sesong, men hele greia var jo blitt helt latterlig. Alle oppgavene hadde blitt piss-enkle og det var på langt nær noen utfording slik et så ut som deltakerne fra første sesong måtte være med på. Ble utrolig skuffet over at hele konseptet endte opp med å bli så ødelagt. Var liksom ikke noe særlig gøy å se en gjeng med slappiser rusle en rolig og fin skogstur med matpakke og kos og i tillegg ha igjen tid når de kom i mål. :thumbdown:

Dersom det kommer en 3. sesong håper jeg virkelig at de har skjerpet seg.

Lenke til kommentar

Ingen av reallity seriene er like underholdene som den første sesogen.. Andre sesongen av Big brother var ikke noe særlig underholdende og sesong 3 var helt forferdelig, gadd ikke å se på den engang.. Sesong 2 av idol var grei nokk men, får en fpr ingen ny kurt liksom.. standarden ble satt litt for høyt etter første sesong tror jeg..

Lenke til kommentar

Farmen og 71grader Nord er de eneste realityseriene jeg orker å følge med på.

Akkurat som i fjor så synes jeg Farmen begynner litt tregt. Men sånn er det alltid når man ikke kjenner noen av deltakerne på personlighet eller noen ting.

Men etter 3 episoder av Farmen nå, så må jeg inrømme at også årets versjon begynner å bli underholdende.

Han Helgi-fyren, med grått hår og hestehale er jo tøff da. Han blir jo helt sikkert storbonde neste uke, så det kan jo bli artig :p

Lenke til kommentar
Reality begynner å bli oppbrukt nå :nei:

Gjør det egentlig det?

Hvorfor satser da Tv kanalene på disse konseptene mere enn noensinne? Det må da tydeligvis være interesse for dette?

Farmen på Tv2 igår, Tv3 begynner med ny Robinson til Søndag, TvNorge starter snart 71grader Nord og varsler nå at ny runde med BigB kommer til våren. I tillegg sendes ørten sjekkereality show.

 

Reality er i skuddet som aldri før. Har inntrykk av at det er mange skaptittere i Norges land, dvs offentlig syter og klager de over hvor dårlig disse seriene er, men alikevel sitter de hjemme og niglor på Tv'en.

reality har akkurat begynnt, desutten så var farmen mye tidligere ute enn andre reality program.

 

 

 

farmen er et bra konsept

Lenke til kommentar
Farmen og 71grader Nord er de eneste realityseriene jeg orker å følge med på.

Akkurat som i fjor så synes jeg Farmen begynner litt tregt. Men sånn er det alltid når man ikke kjenner noen av deltakerne på personlighet eller noen ting.

Men etter 3 episoder av Farmen nå, så må jeg inrømme at også årets versjon begynner å bli underholdende.

Han Helgi-fyren, med grått hår og hestehale er jo tøff da. Han blir jo helt sikkert storbonde neste uke, så det kan jo bli artig :p

Hehe.. så første epsioden.. Helge virka jo dum som en stokk men..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så faktisk på den første serien av 71 grader nord og det var ganske underholdende. Begynte også å se på 2 sesong, men hele greia var jo blitt helt latterlig. Alle oppgavene hadde blitt piss-enkle og det var på langt nær noen utfording slik et så ut som deltakerne fra første sesong måtte være med på. Ble utrolig skuffet over at hele konseptet endte opp med å bli så ødelagt. Var liksom ikke noe særlig gøy å se en gjeng med slappiser rusle en rolig og fin skogstur med matpakke og kos og i tillegg ha igjen tid når de kom i mål. :thumbdown:

Dersom det kommer en 3. sesong håper jeg virkelig at de har skjerpet seg.

71 grader nord er faktisk inne i sin 5 sesong tror jeg det var..

Det er en av de beste reality konseptene som noen gang er laget.. konge å se på ..:) like spent hver torsdag når ny episode starter

 

Farmen: dårlig start i år, tv2 viser bare kranglingen, ingenting fra de koselige stundene dem faktisk har.. leste intervju med Runar i lokalavisen, og han fortalte at tv2 aldri viste de hyggelige stundene, bare de negative og kranglingen..

Han kunne også fortelle det å skaffe seg mat på alternativ måte var ikke tillatt, de var godt i gang med å lage seg pil og bue for å slakte noen dyr som spradet rundt om kring, men det fikk de ikke lov av tv2.. skikkelig kjip :thumbdown:

 

Nei, takke meg til 71 grader nord:)

Lenke til kommentar

Farmen: dårlig start i år, tv2 viser bare kranglingen, ingenting fra de koselige stundene dem faktisk har.. leste intervju med Runar i lokalavisen, og han fortalte at tv2 aldri viste de hyggelige stundene, bare de negative og kranglingen..

Han kunne også fortelle det å skaffe seg mat på alternativ måte var ikke tillatt, de var godt i gang med å lage seg pil og bue for å slakte noen dyr som spradet rundt om kring, men det fikk de ikke lov av tv2.. skikkelig kjip :thumbdown:

 

Nei, takke meg til 71 grader nord:)

Jeg må innrømme at jeg er skuffet over farmen i år.

 

Synes konflikten mellom gutta og Snorre virker konstruert. Dessuten ser man helt tydelig at når en krangel starter så er det ofte godt planlagt av produsentene.

 

Det blir for mye skuespill og altfor mye fokus på konflikter.

 

At gjengen ikke får lov til å jakte med pil og bue er vel forståelig, siden det er ulovlig ifølge norsk lov.

 

Men selvfølgelig så må man jo følge med utover. Fredag blir det jo action da Gaute skal refse noen som har jukset!!

Lenke til kommentar

Farmen: dårlig start i år, tv2 viser bare kranglingen, ingenting fra de koselige stundene dem faktisk har.. leste intervju med Runar i lokalavisen, og han fortalte at tv2 aldri viste de hyggelige stundene, bare de negative og kranglingen..

Han kunne også fortelle det å skaffe seg mat på alternativ måte var ikke tillatt, de var godt i gang med å lage seg pil og bue for å slakte noen dyr som spradet rundt om kring, men det fikk de ikke lov av tv2.. skikkelig kjip :thumbdown:

 

Nei, takke meg til 71 grader nord:)

Jeg må innrømme at jeg er skuffet over farmen i år.

 

Synes konflikten mellom gutta og Snorre virker konstruert. Dessuten ser man helt tydelig at når en krangel starter så er det ofte godt planlagt av produsentene.

 

Det blir for mye skuespill og altfor mye fokus på konflikter.

 

At gjengen ikke får lov til å jakte med pil og bue er vel forståelig, siden det er ulovlig ifølge norsk lov.

 

Men selvfølgelig så må man jo følge med utover. Fredag blir det jo action da Gaute skal refse noen som har jukset!!

Vel.. skal de virkelig gå 100 år tilbake i tid, så bør de også kunne få lovt til det.. for det var jo liksom det man gjorde i den tiden. Men skjønner jo seff hvorfor tv2 nekter dem, grunnet norsk lov..

 

At krangelen mellom snorre og resten av gutta virker så konsentrert er nokk tv2 sin skyld.. de har ikke til dags dato visst en eneste episode som er av den hyggelige sorten, og de stundene var det litt av

Lenke til kommentar
Helgi eier da. Later som han klikker. :D

Sånne folk som gjør at farmen blir morsomt.

Den mannen er klin hakke gal! Det er jo eneste grunnen/unnskyldningen til å følge med på det utrolig latterlige programmet! Han sier han gjør det med vilje, men for meg så ser det ut som han virkelig mister kontrollen... For en fyr! :hmm:

Lenke til kommentar

Han lille spretten der? Han blåser seg opp som en kattunge :) Hadde ikke vært redd for ham om han så hadde glødende røde øyne i en mørk bakgate *hehe*

Hahahaa!! Det er sant, skriker som f..., skjønner ikke at de som blir skreket til ikke bare skriker tilbake. Hadde noen skreket HOLD KJEFT 5 cm unna ansiktet mitt hadde jeg ikke bare sittet der stille og rolig og sagt 'Jaha... javel.... nei, nå er du urimelig....' Damene er jo stille som mus! Hvertfall kunne han som sjarmerer damene hele tiden hjulpet til litt! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...