hemo Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Er det nokon som veit om bilspel som tar høgde for dragsug?
phsyco Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hvis du tenker på det som er etter en bil så gjør Need for Speed Underground det, man får tilogmed poeng for å ligge i dragesuget
Desdichado Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 I Formel 1 spillet Grand Prix 4 er "slipstream" veldig godt implementert, men det var kanksje ikke F1 spill du tenkte på? hva med EA sin F1 '99-02 med mod'n fra SimBin? Der du kjører Porsche, Ferrari, Viper etc. Der har du også brukbar "slipstream" effekt... des,OUT!
Jan-Inge Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Nascar 2003 racing season + alle modifikasjoner. Skikkelig nice slipstream
bertie Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 de aller fleste spill idag har vel dette som har med baneracing å gjøre. etter hva jeg har prøvd da... (hvertfall de med litt respekt for seg selv) bertie
Rikky Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 (endret) Gran Turismo (3'ern hvertfall). Edit: Der hører du at vindsuset avtar. Endret 31. august 2004 av Rikky
hemo Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 Akkurat! "Der hører du at vindsuset avtar" Kva er det neste bilspelet som kjen då? Eg testa eit, ser du (kan hende det var NFS Underground) og likte veldig godt dette med dragsugeffekt. Eg kjørte på ei rett strekka, og sparte NOS ved å ligga i dragsuget til han eg spelte mot. På den måten klarte ferskingen *meg* i vinna Kjem det eit nytt bilspel (gatebil eller bane, men helst ikkje eit vanskeleg rally) snart, som kanskje garantert har dette implementert?
Alt-Ctrl Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Som jeg har sagt før spill Live for speed
TRS Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Midnightclub 2 har vel noe slikt, men det er et møkka spill synes nå jeg
Traxco Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 I Formel 1 spillet Grand Prix 4 er "slipstream" veldig godt implementert, men det var kanksje ikke F1 spill du tenkte på? hva med EA sin F1 '99-02 med mod'n fra SimBin? Der du kjører Porsche, Ferrari, Viper etc. Der har du også brukbar "slipstream" effekt... des,OUT! vet du link til mod'n fra SimBin ?
jonathankrane Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Kjem det eit nytt bilspel (gatebil eller bane, men helst ikkje eit vanskeleg rally) snart, som kanskje garantert har dette implementert? nfsu2 kommer snart eller om en stund vet ikke presist når men det står på gamer en plass.
Darth Kjell Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 I Formel 1 bør man ikke ligge i dragsuget. Tror det ødelegger marktrykket eller noe. De sa nå det på TVen ifjor. I vanlig baneracing er det vell annerledes.
BolleKalle Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 I Formel 1 bør man ikke ligge i dragsuget. Tror det ødelegger marktrykket eller noe. De sa nå det på TVen ifjor. I vanlig baneracing er det vell annerledes. Korrekt. Er hasardiøst hvis man nærmer seg en sving og under kraftig nedbremsing merker man at 50% av marktrykket er borte = whops
Janivars Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Som jeg har sagt før spill Live for speed greit nok, men for utdatert gitt..
Alt-Ctrl Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Som jeg har sagt før spill Live for speed greit nok, men for utdatert gitt.. Dummeste jeg har hørt. Det er det beste spillet som er kommet ut noen gang, og er fortsatt det beste. Og det beste? Jo det er kun 1/3 ferdig, neste del i spillet kommer snart. Da blir det litt finere grafikk, synlige skader på bilene, flere biler, flere baner. Bedre fysikk, bedre lyder kanskje. Pit stops, bensin bruk, dekk slitasje, you name it. Gleder meg sinnsykt til S2 kommer.
Potetdamen Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Som jeg har sagt før spill Live for speed greit nok, men for utdatert gitt.. Dummeste jeg har hørt. Det er det beste spillet som er kommet ut noen gang, og er fortsatt det beste. Og det beste? Jo det er kun 1/3 ferdig, neste del i spillet kommer snart. Da blir det litt finere grafikk, synlige skader på bilene, flere biler, flere baner. Bedre fysikk, bedre lyder kanskje. Pit stops, bensin bruk, dekk slitasje, you name it. Gleder meg sinnsykt til S2 kommer. er enig , spillt det mye på lan, digg!
Darth Kjell Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Er det bare jeg som synes at Live for Speed er et forbannet dritt-spill? Den er jo ikke bra fysikk for 5 øre. Har ikke grunnlag for å si at fysikken er feil ved høye hastigheter (har ikke kjørt vanlig bil noe fort), men ved lave hastigheter er den helt på jordet. Mammas Fiat Punto tar bedre svinger i lav hastighet en bilene i Live for Speed gjør. Eller har jeg gjort noe helt feil da jeg prøvde LFS?
Desdichado Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 I Formel 1 bør man ikke ligge i dragsuget. Tror det ødelegger marktrykket eller noe. De sa nå det på TVen ifjor. I vanlig baneracing er det vell annerledes. Korrekt. Er hasardiøst hvis man nærmer seg en sving og under kraftig nedbremsing merker man at 50% av marktrykket er borte = whops Dette gjelder kun i inngang og utgang av svinger og har kun en negativ effekt ved mindre avstand enn ca. 1-2 meter mellom bilene. På rette strekninger er "slipstream" et must for F1 førere. Se bare på forrige løp på Spa banen. Se også hva Raikonnen gjorde under sin forbikjøring av M.Schumacher gjennom Eau Rogue... Noen link til SimBin sin mod har jeg desverre ikke, men søk på SimBin FIA GT mod på google så finner du den nok... des,OUT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå