JimE Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Heisann Jeg har nå hatt den samme crt skjermen i flere år, og jeg synes det er på tide med en LCD. Så derfor har jeg jobbet som en helt i sommerferien og tjent opp en greit slant med penger. Men så klarer jeg ikke velge noen skjerm. Derfor trenger jeg litt hjelp: Jeg spilelr MYE cs og det kommer til å bli enda mer HL2 og Cs:s etterhvert. Skjermen kommer primært til å brukes til spilling, men også film og videoredigering. Derfor trenger jeg noen objektive meninger.. Hvilken skjerm mener dere jeg burde kjøpe? Og 17" eller 19"? Max 6000,- Mvh FantaCx =)
apwr Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Jeg ville ha gått for Nec 1760NX. Stiller meget sterkt både når det kommer til spill og bilde generelt. Koster vel i underkant av 5000,- Knallkjøp!
trulsta Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 sjekke den viewsonicen PSdata har på tilbud: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=287116&hl= for info hm, forumet flommer virkelig over at folk som vil kjøpe seg LCD-skjermer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå