Carnifex Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Var innom gode gamle PA forumet i dag og så mange kjente "fjes". Jeg spilte runde 3 til runde 9,5 men lurer litt på om det er mange som spiller enda. Noen her som spiller eller har spilt pa? Vurderer å prøve meg igjen men det er tilsynelatende store forandringer i strategi og gameplay.
iMarius Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 De fleste har rømt til en PA klone som heter planetia, siden det er gratis. Men er litt lite folk som spiller (noen få tusen planeter).
Jeremy Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Spilte et par runder (4 runder elns), men så gikk jeg lei. Prøvde både Utopia (kjedelig) og Dawn Of Myth (kjenner creator'ne ). DoM spilte jeg i ca 4-6 runder og endte opp på mange topplasseringer før jeg ga meg. Tok rett og slett for mye tid (slitsomt å våkne opp midt på natten for å sende angrep etc).
Totti Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Jerre: hva er nicket ditt på DoM? spilt det ALLE rundene PA spilte jeg i 4 runder.. og vant 3 Utopia runder på rad (da med 56k modem ) så jeg har spilt min del av onlinespill gitt
Jeremy Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Jerre: hva er nicket ditt på DoM? spilt det ALLE rundene PA spilte jeg i 4 runder.. og vant 3 Utopia runder på rad (da med 56k modem ) så jeg har spilt min del av onlinespill gitt Har for det meste brukt Jerre som nick, men byttet ofte. Spilte sammen med Dex og de gutta i RaZoR-commen hver runde. Gikk fra DNO, Dexterity, Xandria til Inferno. Underveis var vi også nappet en gang i blandt med Vikings, POL og LDK. Morsomme tider det Btw, jeg pleier fortsatt å spille speedrounds noen ganger (blir nesten tvunget, dex er naboen min )
Carnifex Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 De fleste har rømt til en PA klone som heter planetia, siden det er gratis.Men er litt lite folk som spiller (noen få tusen planeter). Hmm.. kanskje jeg skulle testet det..
Totti Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 heha Jerre.. Jeg er en av de orginale Vikings gutta dex vet om mitt nick.. spark han og hils fra Totti
d0berman1 Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 (endret) Planetarion var konge haugen i sin glanstid helt til de fucka det opp bigtime med alt det nye dilldallet! Jeg spillte fra r2 til r5, og var meget aktiv i perioden. Var innom Legion og RaH for de som husker litt fra spillet. Startet også en egen liten allianse som het NoW, Norwegian Warriors som hadde sin egen lille suksess som en ving til RaH mot slutten. Det var tider det.... Kan nevne at jeg brukte nicket Pain og Commander Greven IL Vec. Endret 1. september 2004 av d0berman1
Veritas_ Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Planetarion var bare noe herk. En gjeng med 14tisser som satt i toppen av noen alliancer og styrte alt. Prøv heller www.ferion.com Der styrer du deg selv. Ligner litt på Master of Orion. Eneste ulempen er det koster 30.- for en runde som er 1.5 - 2 måneder.
Jeremy Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 heha Jerre.. Jeg er en av de orginale Vikings gutta dex vet om mitt nick.. spark han og hils fra Totti Hehe, will do!
Paddington Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Selv migrerte jeg fra planetarion til www.hattrick.org
CandyShot Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Visste ikke at PA eksisterte lenger, hvor mye koster det nå da? Som de fleste her har påpekt den slags spill tar så mye tid at det blir umennesklig. spillte pa fra R1-R5, ble såensformig etterhvert mye nedetid osv, fikk aldri noen top plasseringer untatt når jeg spillte på TG . Spilte fra R2 i concordium
Jeremy Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Visste ikke at PA eksisterte lenger, hvor mye koster det nå da?Som de fleste her har påpekt den slags spill tar så mye tid at det blir umennesklig. spillte pa fra R1-R5, ble såensformig etterhvert mye nedetid osv, fikk aldri noen top plasseringer untatt når jeg spillte på TG . Spilte fra R2 i concordium PA-speedround på tg03 var jo så sinnsykt dårlig! Tickene varte fra 1min til flere timer (pga faulty server). De fleste online-spill sliter en gang i blant med nedetid, sånn er det bare.
iMarius Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 PA speedrnd på tg01 eide noe så jævli. backstabbing deluxe fra min galaxe og det funka nesten. vinner galaxen fikk en 40gb hdd hver husker jeg...kjipt å komme på andre plass da (noe min galaxe gjorde ).
Carnifex Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 Eneste speedround jeg har spilt var WorldCup eller hva de kalte det. Vi ble backstabbet som bare det. Skubbet ned fra ledelsen av "allierte". Men det var skikkelig artig. PA eksisterer enda, og nå har Synthetic Sid (Gamle Fury sjefen) visstnok kommet tilbake og eid universet med sin 1up allianse. Mange gamle storheter som spiller visstnok. Jeg hadde lyst å være i Fury men kom aldri så langt dessverre Var i ReBorn, Wolfpack, og avsluttet i Eclipse som de het. Det var gøy til tider, men ble så altfor mange våkenetter i tillegg til at en måtte stå opp midt på natten for å launche flåter. Tok litt av liksom..
Rookie_NO Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) pfft. skal du spille pa for moro skyld så blir du med i alliansen av små lodne venner... Det er ingen fjortisser i hq der i hvertfall. Endret 2. september 2004 av Rookie_NO
Sigga Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Spillte en del shattered worlds før....Og Space cake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå