SuperStoffer Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 (endret) Eg kunne virkelig trengt en gmail konto. Så om noken har en så ville eg blitt veldig takknemlig om eg kunne fått en:) Endret 5. november 2004 av SuperStoffer
Dʋgɢtung Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Seks stk her jeg kan dele ut, hvis det fortsatt er noen som vil ha. PM med fullt navn og e-post adresse .
ma10 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Heisann! Jeg lurte på om det fortsatt er noen som har noen gmail invites igjen? Hadde vært kjempeflott Sender deg gjerne en PM!
jocke Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg har, send PM med fullt navn & mailadresse....
Glipp Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg har et problem med gmail på pcen min,.. når jeg skal sjekke mailen min så nekter den å åpne selveste siden.. står bare done nederst i siden.. men siden er blank... har testet med båpe Opera, FF, IE.. ingen funker det med.. men på pappa sin pc funker det helt fint... noen som vet hva problemet kan være ?
zarion Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg har 6 donasjoner å dele ut, gi meg mailen din og fullt navn så fikser jeg
TT88 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg lurte på en liten ting. Jeg fikk meg gmail konto for ca 2måneder siden, og fikk 7 invites eller noe etter en uke. Alle vennene mine vill selvfølgelig ha så det ble fort tumt. Hvor lang tid tar det før jeg får nye, hvis jeg i det hele tatt får flere? Det er flere venner av meg som maser...
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg lurte på en liten ting. Jeg fikk meg gmail konto for ca 2måneder siden, og fikk 7 invites eller noe etter en uke. Alle vennene mine vill selvfølgelig ha så det ble fort tumt. Hvor lang tid tar det før jeg får nye, hvis jeg i det hele tatt får flere? Det er flere venner av meg som maser... Henvis dem til denne tråden?
Debauchery Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Hvordan får jeg invites som jeg kan gi bort? Du får 6 invites når du har brukt Gmail i noen uker. Etterhvert som du bruker dem, vil du få flere.
Sivert Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Har en igjene vist det er noen som er interisert? Pm med navn og mail.
ttt Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Cookies? Hva med det ? What is a Cookie? A cookie is a text-only string that gets entered into the memory of your browser. This value of a variable that a website sets. If the lifetime of this value is set to be longer than the time you spend at that site, then this string is saved to file for future reference. Why do sites use Cookies? There are many reasons a given site would wish to use cookies. These range from the ability to personalize information (like on My Yahoo or Excite), or to help with on-line sales/services (like on Amazon Books or eBay), or simply for the purposes of collecting demographic information (like DoubleClick). Cookies also provide programmers with a quick and convenient means of keeping site content fresh and relevant to the user's interests. The newest servers use cookies to help with back-end interaction as well, which can improve the utility of a site by being able to securely store any personal data that the user has shared with a site (to help with quick logins on your favorite sites, for example). og vist du skulle ha ein spesiell interesse for å vite meir, les denne sida: http://www.cookiecentral.com/
Re-Offender Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Har to invites.. send PM med e-mail adresse!
Bruker-33331 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Har enda 2 invites:) bare send pm med email adressen din
Stor Oddnoga Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Har et par jeg også, send PM og resten av regla... :-)
Zattaxu Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Fikk fire invites, de jeg ikke trengte ble gitt bort, takk! Endret 6. november 2004 av Zattaxu
zatan Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 ingen som har lyst til og gi meg invites og a??? hadde vært bra det mail adr er i alle fall noen får lyst [email protected]
Anbefalte innlegg