Gå til innhold

Kommer ikke opp stiger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et aldri så lite problem i Doom 3. Når jeg skal opp stiger, så blir jeg "stoppet" når jeg er nesten på toppen, og kommer ikke høyere opp. Uansett hva jeg gjør så kommer jeg ikke ut av de stedene jeg har gått ned da stige er eneste vei ut - og dermed må jeg loade spiller på nytt og droppe å gå ned... :dontgetit:

Noen flere som har "stigeproblemer" i Doom 3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har et aldri så lite problem i Doom 3. Når jeg skal opp stiger, så blir jeg "stoppet" når jeg er nesten på toppen, og kommer ikke høyere opp. Uansett hva jeg gjør så kommer jeg ikke ut av de stedene jeg har gått ned da stige er eneste vei ut - og dermed må jeg loade spiller på nytt og droppe å gå ned... :dontgetit:

Noen flere som har "stigeproblemer" i Doom 3?

Ingen problemer med stiger her iallefall... Men har opplevd i andre spill at spillern må se rett opp eller hoppe helt på slutten når du når toppen på stigen og slike ting... ikke at jeg må det i Doom3 da men...

Skrevet
Har heller ikek hatt problemer med stiger, eneste at ett par plasser så må man trykke på en knapp for å extende stigen så den kommer langt nok opp eller ned.

hm, kanskje det var det Trådstarter mente ja :love:

Skrevet

nei, problemet er faktisk ikke at det er stiger som må "extendes" - det gjelder helt vanlige stiger. og problemet gjelder uansett om jeg ser opp eller hopper eller hvasomhelst, jeg får rett og slett ikke klatrer opp "de siste centimeterne" så jeg faktisk får kommet meg helt opp. det er i det hele tatt veldig pussig...

men; jeg testet masse i går, og hvis jeg går til menyen (esc-knappen) og diller litt rundt der, for så å returnere til spillet (hvor jeg står i stigen) SÅ kommer jeg opp - hvilket ikke gjør problemet noe mindre pussig... noen som har vært borti noe lignende, evt har en klok løsning på mine problemer?

ps: kjører originalspillet uten modder, og har testet med forskjellige innstillinger i kontrollpanelet uten at dette løser problemet.

Skrevet

Jeg vet hva du mener... I Doom 3 må du klatre helt sentrert opp stigen mens du titter langt opp.

Vedder du prøver deg som i CS og derfor du stopper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...