Gå til innhold

Autodb.no kjøpt opp og nedlagt..Signer her!

scoot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signert!

Det er helt latterlig at en slik bra side blir lagt ned bare for at noen kjøper om siden. Likte den utrolig godt, når jeg var på utskikk etter min første bil.

Motorbørsen :thumbdown:

Skrevet

det derre der er det dummeste jeg har vært med på, koffer i alle verden har dette skjedd ? noen som veit .. jeg vil si det var den beste søkesiden av bil/mc osv, kan bare ikke fatte at den er nedlagt da, regner med at den siden bare må opp igjenn.

Skrevet

Finnest det noe info om dette oppkjøpet på nettet ?

Merkelig at det ikke blei informert om dette på autodb.no,siden har jo vert ustabil i flere uker før den forsvant uten videre for ca 3 dager siden.

Er for tiden på leiting etter en brukt opel omega og har i det siste funnet det mest aktuelt å søke på autodb.no og finn.no,har også vert innom motorborsen.no men der har det alltid vert lite biler å oppdrive for min del.

Med andre ord slik eg ser det er det vel finn.no som virkelig er den store vinneren her? ;)

Skrevet (endret)

Hater motorbørsen, sleipe drittsekker..

Autodb var den mest ryddige og beste søkemotoren, og med nesten garantert mest hits!

Oppropet har fått nesten 1k underskrifter..

.. I DAG!

Endret av Sc0oT
Skrevet

Jess, dette var bare et falskt rykte, noen har kontaktet autodb.no og fikk til svar at de aldri kom til og selge et såpass bra etablert domene, og at det kun var en dns feil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...