StianHH Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 (endret) De to jeg nesten-grein til her om dagen var: Sigur Rós - 1 (fra untitled) Savage Rose - A Girl I Knew Edit: A Girl I Knew (fra debut-albumet Savage Rose - Savage Rose) They took her Into their tiny room They wanted it to be like that They saw the gloom Of her lifeless face And I lost a girl I knew I could hear What happened to her In the night They lit the light And they saw What she was like And I lost a girl I knew She couldn't see what happened Cause she wasn't there They only felt her And they weren't fair To her and to her Lifeless body And I lost a girl I knew They left Saying a good-bye And I was left alone with a lie Cause she wasn't there I only saw her And I could do nothing But cry For I'd lost a girl I knew - Savage Rose Endret 20. mars 2005 av StianHH
LarsP Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 np: Moonsorrow - Unohduksen Lapsi Fantastisk vakker.
Bimmelom Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Har aldri begynt å grine av en sang før, men blitt veldig deppa av flere sanger. Noen av de: Craig David - Rendezvous Jeff Buckley - Halleluja (Spesielt denne) Jaa9 & Onkelp - Ta det lenger Postgirobygget - Idyll Og mangen fler som jeg ikke kommer på i farten. Fin tråd btw.
icer Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Eric Clapton - Tears in Heaven siden kompisen min døde for 4år siden... R.I.P Jan Christian
b-real Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg har en JÆVLIG lang liste over dette..: Alanis Morissette - Uninvited Beatles - Yesterday Bill Withers - Ain't No Sunshine Cake - Frank Sinatra (lyriken) Cake - I Will Survive Cake - Sad Songs And Waltzes Coldplay - Trouble Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm Deftones - Digital Bath Deftones - Knife Party Deftones - Passenger Dimmu Borgir - Fear And Wonder Disturbed - Darkness DumDum Boys - Stjernesludd Embraced - Memento Of Emotions. (For alle dere som ikke liker metal/grimming eller hva for no..ta å HØR på den teksten! Den er så hjerteskjærende og får meg alltid rørt dypt inne i meg Embraced - The End... And Here We All Die Eva Cassidy - Over The Rainbow Friends of Distinction - Going in Circles Goo Goo Dolls - Iris Green Day - Good Riddance (Time Of Your Life) Guns N' Roses - Civil War Guns N' Roses - Coma Guns N' Roses - Don't Cry Guns N' Roses - Estranged <- deppesang nr.2 Guns N' Roses - Knockin' On Heaven's Door Har så mange minner fra den sangen at.. Guns N' Roses - November Rain Guns N' Roses - One In A Million Guns N' Roses - Patience Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine (Introen er så...ååå...slå opp sangen med x'en min) Guns N' Roses - Yesterdays Ill Niño - With You In Flames - Metaphor Ingenting - Sova jeff buckley - hallelujah John Lennon - Imagine (Sangen jeg skal ha i begravelsen min!!!) Jon Arthur Marrable - demo00 (Vår egen nvoetfiv sin..har ikke fått med meg tittelen på den dessverre :\) Kaizers Orchestra - 170 Kaizers Orchestra - Drøm Hardt (Requiem Part I) Kaizers Orchestra - Fra Sjáfør Til Passasjer Kings Of Convenience - I Don't Know What I Can Save You From KoRn - 4 U (Davis viser så JÆVLIG hvem han er...står bare så respekt av den fyren) KoRn - Alone I Break KoRn - Dirty KoRn - Kill You KoRn - Make Me Bad KoRn - My Gift To You KoRn - No Way KoRn - Somebody Someone KoRn - Trash Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You Led Zeppelin - Stairway To Heaven Louis Armstrong - What a Wonderfull World (Skulle ønske det var en 10 minutter version av den sangen...) Mad Season - Wake Up Madrugada - Electric Madrugada - Majesty Madrugada - Quite Emotional Madrugada - Terraplane Madrugada - The Riverbed Massive Attack - Teardrop Metallica - Low man's Lyric Metallica - Nothing Else Matters Metallica - The Unforgiven (nr.1 og nr.2) Moby - Porcelain Motorpsycho - Pills, Powders And Passionplays Muse - Unintenden Nancy Sinatra - Bang Bang Nirvana - Lake Of Fire Nirvana - Pennyroyal Tea Nirvana - Something In The Way Opeth - A Fair Judgement Opeth - Benighted Opeth - Death Whispered A Lullaby Opeth - Ending Credits Opeth - Face Of Melinda Herregud...jeg kan forsette slik hele natta.. Vel, et lite utdrag av mine sanger.
JR Ewing Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 I lys av den glimrende lista til B|Real har jeg et par jeg òg. Moby - Why Does My Heart Feel So Bad? og KoRn - Mr. Rogers.
chris Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 - Hans Zimmer & Lisa Gerrard - The Gladiator (theme sangen) - Eve Cassidy - Fields of Gold
Con Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Pink Floyd - Hey You... Vet ikke hvorfor... er vel bare sånn...
Bogan Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Mye bra her kan komme opp med noen... -dumdum boys - Tyven tyven Da sønnen til prepple døde skrev bandet denne sangen til han Utrolig nydelig sang og sinnsykt trist. -tears in heaven -Don maclain - vincent -REM - Every body hurts -Jonas Fjeld - Tordensky -jokke - bestevenn(forutseter at en vet litt om jokkes liv) -Bjørn afselius - tusan bitar -Tommy nillson - öppna din dörr Var noen jeg kom på nå finnes så mange fler av dem.
Uin Viel Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Dir en grey - Mazohyst of Decadence Hva skal jeg si..? Den er drit fin
gregerlars Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Pink Floyd - Wish You Were Here, Shine On You Crazy Diamond King Crimson - Epitath, Book of Saturday, Starless m.m. Jeff Buckley - Hallelujah
Midnight_walker Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Rammstein - Nebel Rammstein - Klavier Rammstein - Ohne Dich Norther - Frozen Sky
Ṱormod Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Led Zeppelin - Stairway to heaven 2pac - Dear Mama Metallica - Mama said
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå