Gå til innhold

Datadeler som gis bort - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gamle lydkort... gammelt ati radeon agp skjermkort cpu kjølere, noen vifter... dvd rom..:p det er vel det meste...

8329976[/snapback]

hmm, det var dårlig :tease: Hva har du og by på da specnaz91? PSU'en er 300-350w(husker ikke helt) og tagan eller forton source.. Skal sjekke i mårra.

 

EDIT: Er ikke kresen, bare jeg får bruk for det. Hvilkne vifter har du Xneon?

Endret av todda7
Lenke til kommentar

Har en del saker jeg ikke trenger mer. Gis bort mot porto til den som gir meg en god begrunnelse på hvorfor de fortjener det på pm innen klokken 20.00 i dag. kommer ikke til å svare før det. (Den grønne museadapteren nede til venstre trenger ingen spesielt god begrunnelse) Husk at smisking ikke biter på meg. :)

 

Tingene er som følger:

Soundblaster live! 24 bit usb

Logitech dual action spillkontroll

Grønn museadapter fra microsoft. vet ikke hvilke mus den passer til. (blir ikke forundret om ingen vil ha den)

Intel celeron 2,66ghz socket 478

 

Blir skuffet dersom dette ikke kommer til nytte hos den som tar imot. :xmas:

 

Edit: Da er alt bortsett fra den museadapteren gitt bort. He heldige har fått pm.

 

Edit2: Den grønne lille tingen er også borte.

Endret av premium
Lenke til kommentar

Har en del datadeler som bare støver, kommer aldri til å bruke dem igjen.

AMD Athlon XP2400+ Thunderbird

Epox 8K9A71 socket A hovedkort

2 stk 256MB DDR RAM PC3200

300W qtec PSU (vil noen ha denne, haha?)

Qtec kabinett, ikke så stort

1 stk Epox s939 HK (omtrent ubrukt, kjøpte feil, fikk ikke byttet) tror det er VIA chipset, skal edite når jeg har sjekket hvilket det er.

 

har også et p4 HK med 1,5GHz Willamette (syykt treg) og 2x256MB SDRAM 133MHz og et Geforce 2 MX.

 

Bergen, gidder neppe å sende med post.

 

EDIT: Skal prøve å svare på PM til dere som har sendt, trodde ikke folk skulle være så interessert, men når det er gratis så :whistle:

 

EDIT2: Ingenting igjen slik som der ser ut nå, Ståle får P4 oppsettet hvis han vil, Fruktkake S939 HK, og -Shark- AMD socket a HK, xp2400+, ram, psu, kabinett

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar
gamle lydkort... gammelt ati radeon agp skjermkort cpu kjølere, noen vifter... dvd rom..:p det er vel det meste...

8329976[/snapback]

hmm, det var dårlig :tease:Hva har du og by på da specnaz91? PSU'en er 300-350w(husker ikke helt) og tagan eller forton source.. Skal sjekke i mårra.

EDIT: Er ikke kresen, bare jeg får bruk for det. Hvilkne vifter har du Xneon?

8329988[/snapback]

 

 

Tja, har en deal med en annen her på forumet, får se om han PM'er meg tilbake.

Kan vel da by på en Guild Wars konto har jeg og BF2, har nok vel en steam konto med CSS og DoD:S?

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg er veldig intr i å få tak i en amd xp socket 462 cpu, og en amd socket 754 da jeg har noen hovedkort liggende, men ikke cpu.

 

Og om noen har SD-ram 128mb-> så tar jeg gjerne imot det også¨. Betaler selvfølgelig porto på foskudd.

 

edit: Og gjerne 1 eller 2 pIII socket 370 hovedkort.

 

Jostein

Endret av ojoj
Lenke til kommentar
BUMP

rambus ram ønskes

min nevø på 13 år har bare 128 ram på xp og han sliter.....har prøvd lenge å skaffe han 2*256 eller 128 men hittil uten hell....kan gjerne betale noen kroner for dem ...

problemet er rent fysisk å skaffe dem..dvs ett par haier har tilbudt meg noen til fantasipriser, men da bytter jeg heller hovedkort...han bor desuten i ålesund og jeg i tønsberg...nå slåss han med sin eldre bror om en shutle. og han taper...moren bryr seg lite........altså rambus ram til en hp 1,4 ghz....somebody?

8239647[/snapback]

Endret av prinsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...