Gå til innhold

Datadeler som gis bort - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte å hive en del gammelt utstyr i morra, men dersom det er noen som har bruk for noe av det, så kan jeg holde på den noen dager før det går på søpla.

 

Orker ikke skrive ned i detalj, men det er flere eldre hovedkort m/CPU på, 350-600 Mhz. Masse RAM-brikker, bl.a. diverse EDO-brikker, SDRAM <32MB. Diverse CPUer fra 100-600 Mhz (Intel Pentium 1-3 og muligens noe gamle AMD-brikker). Gamle Creative-lydkort fra før 2000. Modemkort. Gamle grafikkort. Korta er stort sett PCI, men noen ISA.

 

Ikke aktuelt å begynne å sende i posten, så det må være noen i nærheten som evt må komme innom og hente. Jeg bor på Heimdal i Trondheim.

 

Edit: Også noen gamle nettverkskort (10 Mbit, noen med flere porter enn bare ethernet).

 

 

Edit 2: Hvis noen er innom for noe annet, så kan man også få med litt spesialemballasje dersom det trengs. Bl.a. HD-"plast-esker", anti-statiske poser i forskjellige størrelser.

 

 

 

Edit 3: En halv pose med eldre flatkabler, både IDE og til diskettstasjon.

 

 

 

Edit 4: Statusoppdatering. 2 har meldt sin interesse for ting, så mye av sakene forsvinner antakelig i løpet av dagen. Men det er førstemann til mølla.

 

 

 

Edit 5: Da har en vært her og forsynt seg av deler av tinga, først og fremst CPUer, et par av HKene og noen av kortene. Litt igjen enda altså, men på mandag går resten på Heggstadmoen.

 

 

 

Edit 6: Da har det vært en til innom, så da er det bare et par gamle HKer igjen, samt noen socket 1-CPUer. Og ett tastatur.

 

 

 

Edit 7: Rydder fortsatt jeg. Parallell- og seriell-kabler av diverse lengder. Gamle printerkabler også i forskjellige lengder.

 

 

Edit 8: Beklager sen oppdatering, men jeg kastet det som var igjen ca. 1 uke etter at jeg oppdaterte posten sist gang.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Har en Ricoh Aficio 2700 (Opptil A3) multifunksjonsprinter, dvs. scanner, telefax, kopi + printer. Dette er en gulvmodell med arkmater for scanner/faks, 4 magasin à 500 ark, manuell mating bak. Nettverkskort er innebygget og SW er inkludert. Maskinen er ca. 5 år gammel, har hatt support helt frem til nylig og funker helt fint :)

Er dessverre kun S/V.

 

Har også etterbehandling i form av stifting og sorteringsbrett.

 

Vurderes bortgitt om noen er interressert og kan hente den i Oslo.

 

Edit: Enheten er modulær, dvs. at om man kun ønsker å benytte den som en ren scanner kan arkmagasinene så vidt jeg vet fjernes og den kan settes opp som en bordmodell.

Endret av trn100
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

a) Her skal det bare postes lister over ting som gis bort. Er man interesert tar man kontakt med vedkommende på PM. Igjen bare lister over deler som gis bort i denne tråden

 

b) Man kan anta at gjenstander postet her i 2005 enten er gitt bort eller kastet for rimelig lenge siden ;)

 

(Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har lyst på den Cisco routeren jeg fant for noen dager siden? Har ikke tid eller ork til å holde på med den.

Tror man må ha litt mer kjennskap til avanserte routere enn meg for å få noe nytte av den.

 

Cisco 851 heter den. CISCO851-K9 (ikke wlan)

 

Hentes helst i sarpsborg eller trondheim..

 

Edit: Den ble gitt bort i Trondheim for en stund tilbake. Har bare glemt å oppdatere her.

Endret av Ampy
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

listen vil øke etterhvert som jeg finner ting.

om du kan sette navn og adresse i pm når du vil ha noe så slipper jeg bruke tid på ytterligere pm's.

 

1x creative live!drive2 uten spesialkabel

4x lavprofil firewire

1x medion radeon 9800xxl ver 1.0 ukjent mengde ram, delvis defekt (mangler en kondensator)

1x 3Com OfficeConnect Wireless 11g Cable/DSL Gateway WL-527 uten power

1x adaptec AHA-3950U2B Ultra2 (LVD) SCSI Dual Channel 64-bit PCI

1x adaptec aha-2940au 32-bit PCI to Ultra SCSI adapter

2x smc ezconnect smcwcb-g pcmcia wlan kort

 

 

mye gitt bort, litt igjen foreløpig

Endret av mhsalangli
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Følgende gis bort:

 

Ekstern USB ISDN modem (Pc+Mac) Drivere, manualer, eske, kabler alt medfølger. Modemet har faktisk aldri vært i bruk.

Internt PCI 56k modem (Drivere, kabler, eske og alt medfølger)

Hvit Logitech kulemus med scrollhjul og tre knapper. Hvit farge.

 

Alt har blitt kastet

Endret av Monkey Spr@yer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...