Gå til innhold

Datadeler som gis bort - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei.

Jeg har 3 maskiner jeg ikke trenger mer:

 

Pc1: Packard Bell pentium 1, komplett med cdrom.

 

Pc2: COMPAQ PRESARIO 5686 Pentium 3(Intel® Pentium® III processor - 450 MHz), komplett uten minne og harddisk.

 

Pc3: COMPAQ PRESARIO 5686 Pentium 3(Intel® Pentium® III processor - 450 MHz), kabinett med PSU, hovedkort uten nettverk og skjermkort,dvdrom

[/color]

Maskinene befinner seg på Brårud, 2 mil fra Gardermoen.

 

 

Alt er gitt bort

Endret av Ballajazzhus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har ryddet frem endel minnebrikker og noen prosessorer. Ønsker å bli kvitt alt, helt eller delvis.

Håper noen kan få bruk for noe.

 

Ingen garanti for noen av delene. Noe har jeg hatt i bruk selv, noe er fra el-retur, og noe er fra maskiner fra andre.

 

Mottaker dekker porto/konvolutt.

 

 

Oppdatert: ÅJJ! 14 som vil ha! Har ikke tid akkurat nå, men skal se om jeg får bestemt meg til helgen. Kan anse alt som utdelt.

post-19551-1222447242_thumb.jpg

post-19551-1222447382_thumb.jpg

post-19551-1222447559_thumb.jpg

Endret av Jove
Lenke til kommentar

2 stk 20-tommer CRT-skjermer gis bort. Den ene er av merket Viewsonic og den andre husker jeg ikke. De kan hentes i Tromsø sentrum etter nærmere avtale via PM. Begge er i ok stand og er sikkert glimrende for FPS-spill.

 

Dersom ingen synes de er verd så mye som null kroner og null øre så går de til gjenvinning. Ta kontakt på PM. En av de er lovet bort den 21 oktober. Den andre er fortsatt tilgjengelig.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg har muligens en Amiga A500, samt en C64 å gi bort. Tror jeg har litt games til de også, samt kontrollere.

 

Amigaen har vel også VGA skjerm.

Er best om det blir hentet i Bergen, evnt. vurderer jeg egentlig å levere til fretex eller elretur. (fretex får det vel før elretur).

 

Jeg må bare klarere med brødrene mine, før jeg gir det vekk, men er sånn 95% sikker på at det gies vekk snart.

Endret av DaButcher
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Compaq P1210 22" CRT Flatt billedrør, gis bort.

 

+ Diverse eldre cpu'er (Amd k5, pentium og en k6-2) edo-ram (mange størrelser) små og store kjøleblokker + vifter (veldig små)

 

De små kjøleblokkene/viftene er fra de eldre cpu'ene. De store er fra skjermkort + en stock opteron 939 kjøler

 

Befinner seg i Sandnes

 

Edit: Litt mer info

Endret av Stefanus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...