Gå til innhold

Hvilket lag heier du på i tippeligaen?

vanilla ice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eneste som duger er Premier League. ;)

...og Primera Division. :yes:

Grunnen til at PL står mitt hjerte så nært er at jeg vokste opp med det. Tippekampene på tidlig 90-tall med Arne Scheie var et rituale jeg ser tilbake på med tårer i øynene. Nå er det Crewe vs. Bury og lignende som står på plakaten. TRIST! :cry:

• 2 uker senere...
Skrevet

Halvt bergenser men bor i oslo..

Så hjertet mitt står i Brann, men entusiasmen for fotball får jeg ut når jeg ser Enga på ullevål!

Så egentlig begge to...

Skrevet

Heia TIL...HEIA TIL

Det e TIL som e bæst utn tvil

Men siden de så og si er hektet av gullkampen i år, så håper jeg Vålerenga vinner. Rosenborg kan godt tape i år og rykke ned til 1.divisjon til neste år :D

Skrevet

Det er ingen tvil en gang, BRANN!!!!

ingen over, ingen ved siden av, ingen i nærheten en gang. De tar 3.plassen i år og de kommer til å bli enda bedre neste år når sæternes er i skikkelig form, fohåpentligvis miller og :D

Skrevet

Ingen over? Hva da med Rosenborg, Vålerenga og Tromsø? Ingen ved siden? Hva da med Ham-Kam? (alt jfr. tabellsituasjonen i dag) Beklager at jeg ødela illusjonene dine her nå ;)

Skrevet

Vet at det ligger lag over de på tabellen men det var ikke poenget mitt. Jeg mente at for meg er det ingen lag som kan måle seg med brann. Har ingenting med å gjøre hvem som er best, "mitt hjerte står i brann" og det vil det alltid gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...