Gå til innhold

Windows Xp SP2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

selv har jeg installert SP2 både på laptoppen og den stasjonære pc`en min å jeg må si at det funker veldig bra, ja hvis man ser bort fra at jeg sletta XP fra laptoppen for ca. 2 uker siden da men :p ellers funker SP2 fint her, ikke noe tull, hverken med programmer eller, trådløst nettverk og Norton har iallefall ikke problemer her.

ånei hardware skal ikke ryke selv om du installerer programvare.

Lenke til kommentar

Det er meningen at ALLE skal oppdatere til SP2 i følge Microsoft, fordi det er en stor og viktig oppdatering (til og med de med pirat-key).

Du kan vel bare prøve å reinstallere programmet... XviD sluttet å fungere når jeg installerte SP2, men det var bare å installere K-Lite Codec Pack på nytt.

 

EDIT: Installerte du programmet ETTER at du fikk SP2? I så fall : :blush:

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar

første gangen jeg installerte pc`en på nytt så installerte jeg norton systemworks 2004 etter at jeg installerte SP2 men andre gangen så gjør jeg det før jeg installerte SP2. lurer virkelig på ka som er problemet?? kan det kanskje ver at jeg må instalere alle drivere te tingå jeg har på min pc(bare et forslag).

Lenke til kommentar

Da var den "farlige" SP2 installert gjennom windowsupdate.

Etter at windows var ferdig med å laste ned SP2 koblet jeg fra internett og disablet Norton Antivirus og brannmur, Var dette lurt?

Etter at installasjonen var ferdig kom melding "installation sucksessfull".

Maskina reboota og etter oppstart kom det ny melding fra Norton Internet Security om å benytte Norton istedenfor Windows security, svarte Norton og hittil alt vell.

 

Fortsettelse følger.

Lenke til kommentar

hehe, husker jeg slet med noe av det samme greiene når jeg holdt på med Windows 2000 for første gang. da var det sånn at jeg ikke kunne installere SP4 før Norton Internet Security 2003, da klikka oppdateringene. jeg måtte absolutt installere NIS først, så SP4, da funka alt. kanskje det er noe av det samme greiene med Windows XP SP2 og Norton Systemworks også? prøv å installer Norton først så SP2. dette tror jeg kan hjelpe litt.

Lenke til kommentar

Sinnsykt merkeligt!!!! Norton Systemworks er en img eller cue fil. men det er en orginal, eneste grunnen til at jeg har den sånn er at jeg hater og måtte holde styr på cd`er, men alle andre programer funker :cry: men systemworks funker helt 100% fint på min laptop og det er akkuratt samme fil. ka som skjer??

Lenke til kommentar

så du vlle liksom annbefalt det? kan jo ver det, får jeg har installert an på D: disken alle gangene, siden D: disken er på 200Gb og C: disken er på 20Gb

 

 

EDIT: men nå holder jeg på å installere systemworks2004 på C: disken håper det går nå. får dette var noe av det siste jeg manglet å installere på pc`en etter an jeg reeinstalerte

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...