Gå til innhold

Windows Xp SP2


Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med dette problemet? jeg reeinstallerte pc`en og etter det gikk jeg på win update, jeg måtte pøuteselig intallere sp2 og det er jo bare Dritt. men til poenget. jeg klarer ikke å gå inn på Norton Systemworks 2004 etter at jeg har installert det, og jeg tror grunnen er win xp SP2. vær så snill og hjelp meg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan hjelpe meg med dette problemet? jeg reeinstallerte pc`en og etter det gikk jeg på win update, jeg måtte pøuteselig intallere sp2 og det er jo bare Dritt. men til poenget. jeg klarer ikke å gå inn på Norton Systemworks 2004 etter at jeg har installert det, og jeg tror grunnen er win xp SP2. vær så snill og hjelp meg??

 

Hvis ikke du valgte det vekk under sp2 installasjonen så skal du kunne uninstalle sp2.

Lenke til kommentar

http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgen...&src=ivr_na_con

 

Norton SystemWorks

Installing Service Pack 2 will not affect Norton SystemWorks. The Windows Security Center will be aware that you have Norton AntiVirus installed but it will not be able to determine its working status due to Symantec's tamper-protection technology.

 

 

Så du får lete etter noe annet som forårsaker ditt problem

Endret av alfern
Lenke til kommentar

Kjørt med sp2 i en times tid, null tull så langt ;)

 

Onanias Skrevet 27/08/2004 : 20:41

 

Det er kommet en lang liste med over 180 spill og programmer som ikke fungerer med sp2 så det er nok ms som har skylden. De fungerte før sp2. Det er uansett et valg man må ta, enten å patche opp xp med sp2 eller sitte å være enda mer sårbar...valget er ditt

 

Har du en link?

Lenke til kommentar

De uten original produktnøkkel finner alltid en vei til å få tak i en ved key-generator, MS har ennå tilgode å lage et idiotsikkert produktnøkkelsystem.

Generelt vil jeg også si at jeg har Norton SystemWorks 2004 inne på maskinen min og jeg har WinXP Pro med SP2 installert uten å erfare problemer.

Har ikke kommet borti noe som helst spill eller program som har problem med SP2, programmer som ikke kjører godt under SP2 vil jeg heller ikke ha, dårlige programmere sier jeg bare :p

Lenke til kommentar
De uten original produktnøkkel finner alltid en vei til å få tak i en ved key-generator, MS har ennå tilgode å lage et idiotsikkert produktnøkkelsystem.

Generelt vil jeg også si at jeg har Norton SystemWorks 2004 inne på maskinen min og jeg har WinXP Pro med SP2 installert uten å erfare problemer.

Har ikke kommet borti noe som helst spill eller program som har problem med SP2, programmer som ikke kjører godt under SP2 vil jeg heller ikke ha, dårlige programmere sier jeg bare :p

Enig med deg. Regner også med at det kommer patcher til disse programmene som løser problemene.

 

Største "problemet" med SP2 er at uerfarne brukere må venne seg til å tenke mer på sikkerhet. Dette kan være et problem når brannmuren popper opp og spør om et program skal få tilgang til internett. Til gjengjeld vil nok flere legge inn AV-programmer siden Windows minner dem på at dette mangler.

 

Synes det er nokså teit at medier som IT-avisen har stort oppslag om at noen få programmer ikke fungerer optimalt med sikkerhetsinnstilingene i SP2, og ikke mindre teit at de blåser det opp som en sensasjon at det finnes et sikkerhetshull som ikke blir fikset av SP2. Det vil hele tiden oppdages nye sikkerhetshull. Eneste mulighet for å unngå dette ville vært om all programvare på PC'en hadde vært statisk.

Lenke til kommentar

Etter at jeg la inn Service Pack 2 ble 2 av mine softsynths plutselig uten gyldig reg, noe som resulterte i at flere andre program hadde problemer med å starte ( Cubase SX å Adobe Premiere pro ) ,det er også umulig å laste ned filer fra enkelte sider uten først å sitte å justere i internet options.

 

Firewall i Service Pack 2 er jo helt idiotisk, den blokkerer jo alt mulig, både i spill og programmer, så den slo jeg fort av.

 

Det er sikkert bare et sammentreff men min eksterne harddisk røk rett etter jeg la inn Service Pack 2

 

det er nokk masse bra med Service Pack 2, men jeg vill ikke ha så bra sikkerhet at ting slutter å virke, den fant heller ikke ut at jeg har NOD32 som antivirus

 

Men allt er meget bedre nå, har fjernet Service Pack 2

Endret av INTERcEPTOR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...