Lonely Wolf Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Jeg digger TRANCE og litt rock. Men mest av alt så digger jeg NIGHTWISH. Så her er topp 3 lista mi 1. Nightwish (Har alle sangane) 2. Benny Benassi 3. Linking Park 4. Dj Tiesto 5. Ayla
Chosiso Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Denne er vel litt feilpostet? Btw, Liker Techno, R&B og Pop..
Zethyr Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=200
Opus Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Feilpostet, passer bedre i "Lyd & Bilde -> Musikk" Flyttes.
Skuld Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 (endret) Jeg liker: 1.Metal(black, death+mange andre grener innen metal) 2.Klassisk musikk 3.Masse forskjellig rock (Nirvana(kan sikkert diskuteres om det er rock men..),Motorpsycho,Led Zepplin, Big Bang,Seigmen,and the list just goes on..) 4.EMB (bare mørke varianter, bra EMB band: Hocico,G.G.F.H, Wumbscut) Edit: Elektronika kan også gå an..digg bakgrunnsmusikk... Og filmmusikk veldig udefinerbart, men liker spesiellt Tarantinos soundtracks, man får litt nye assosiasjoner til musikken osv... Strengt talt kan jeg like hvilken somhelst genre musikk har forskjellige bruksområder... Edit2: Lonely Wolf:Det staves Linkin Park(ett band jeg virkelig ikke liker bare for å ha sagt det ) Endret 27. august 2004 av Skuld
embark Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hører for det meste på: DJ Tiësto (helst live) Rammstein Metallica Ralph Myerz & The Jack Herren Band BT Chemical Brothers Prodigy
Levicom Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Ziggy x - this rox mudvayne - not falling blank & jones - dj`s fans & freak prodigy - one love limp bizkit - get naked
Jeremy Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 House (B. Benassi, Benassi Bros, Africanism) Hard trance, hard techno og hard house (Yoji Biomehanika, Lee Haslam, Marco V, Guyver) Trance (Ferry Corsten, Mauro Picotto) R & B (Keith Sweat, Joe, Alicia Keys) Rap (Kanye West, Bone Thugs N Harmony) Pop Rock (Foo Fighters, Dropkick Murphys) Oldies (Stevie Wonder, Marvin Gaye) Liker ganske mye
Dozer_ Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Så her er topp 3 lista mi 1. Nightwish (Har alle sangane) 2. Benny Benassi 3. Linking Park 4. Dj Tiesto 5. Ayla Topp 3? ser ut som topp 5 det Hos meg er det Trance det går mest i(men bare sånn skikkelig bra, ikke sånn fjortiss greier...) hører også litt på Limp bizkit, Red Hot Chilli Peppers, elvis Beasty Boys og litt sånn forskjellig...
Gregers Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hører på masse forskjellig, men mest innen metal-genren.
Lonely Wolf Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 Så her er topp 3 lista mi 1. Nightwish (Har alle sangane) 2. Benny Benassi 3. Linking Park 4. Dj Tiesto 5. Ayla Topp 3? ser ut som topp 5 det Hos meg er det Trance det går mest i(men bare sånn skikkelig bra, ikke sånn fjortiss greier...) hører også litt på Limp bizkit, Red Hot Chilli Peppers, elvis Beasty Boys og litt sånn forskjellig... sry. Glømte å endre tallet etter at jeg fiksa lista
Denethor Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Metall for nesten alle penga. Så litt Queen og PInk Floyd
mygve^ Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 [quote name='Denethor' date='28/08/2004 : 00:22'] Metall for nesten alle penga. Så litt Queen og PInk Floyd [/quote] så sant så sant
andesam Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 metal! children of bodom cradle of filth dream theater dimmu borgir +++
ersa Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Metall, altternativ rock og lignende Metallica: helst før 1991. Deftones Rage Against The Machine Radiohead Tool A Perfect Circle Muse og masse mer (ingen listepop)
Bach Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Bortsett fra svensktopp/danseband (begriper ikke hvorfor folk gidder ...) hører jeg på det aller meste. Mye metall. Men kantater av Bach tror jeg aldri jeg får nok av. Også har det blitt mye Marillion og Yes til kveldsmaten i det siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå