Gå til innhold

Meninger om Queen?


lceman™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mama, I just killed a man, put a gun into his head, pulled the trigger now he's dead

 

 

bra tekst. Bohemian Rhapsody er feit. Skikkelig bra rocka uti sangen, og sangen er jo berre rå. masse taktskifter uti sangen også, utifra det eg kan høyre iallefall :D

I et anfall av vill håpøloshet, det er; pulled MY trigger :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Aldri likt de....kommer aldri til å like de.

Må _ALDRI_ sei aldri.

 

Eg sa for eit år siden at eg ALDRI kommer til å like Queen, Pink Floyd eller David Bowie.. Og kva skjedde ? JO, eg blei ein STOR fan av Queen og Pink Floyd.

Wuæ.. Aldri ban Pink FLoyd. Er jo noe av det beste man kan få. Tørr å påstå at de er verdens beste band. Vik unna Beatles.

 

Når det kommer til queen må jeg si at Freddy er en utrolig flink vokalist.

Når det kommer til sangene er jeg ikke heilt med.

 

Bohemian f.eks. Ikke min stil i det hele tatt.

Blir gal av we are the champions, blir for klisje.

We will rock you... :!:

 

Er jo såklart en god del flotte sanger av de, men enkelte sanger har skremt meg vekk.

Lenke til kommentar

Queen var et fantastisk band når Freddie (Bulsara) Mercury var vokalist. Utrolig mange gode sanger og mye forskjellig musikk. Alt fra Banjo musikk (Innuendo) til nydelige rockesanger.

 

Bare for å nevne noen gode sanger; Bohemian Rhapsody, The Show Must Go On, It's A Hard Life, Innuendo, I Want to break free, Don't Stop me now, Save me, Bicycle Race, Play the game, We are the champions, I'm going slightly mad.

 

Queen go go go,

Queen go go go :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...