Gå til innhold

Hva skjer med lcd markede?


PoWit

Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt med på lcd prisene nå en stund. Jeg har lenge sittet å ventet på at prisene bare skal falle og falle. Men når jeg ser på prisguiden her har prisene bare steget på de mest aktuelle modellene fra Samsung. Butikker slutter å selge skjermene.

 

F. eks: 710T kostet 4090,- hos Netshop forre uke. De har nå sluttet å selge den, så da kommer nestemann på lista: itbutikken: 4142,-

 

Eller se her: http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php...w=price_history prisen går bare oppover på slutten

 

Hvorfor skjer dette? Er dette et tegn på at prisene ikke vil falle mere ? :cry:

Endret av PoWit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har fulgt med på lcd prisene nå en stund. Jeg har lenge sittet å ventet på at prisene bare skal falle og falle. Men når jeg ser på prisguiden her har prisene bare steget på de mest aktuelle modellene fra Samsung. Butikker slutter å selge skjermene.

 

F. eks: 710T kostet 4090,- hos Netshop forre uke. De har nå sluttet å selge den, så da kommer nestemann på lista: itbutikken: 4142,-

 

Eller se her: http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php...w=price_history prisen går bare oppover på slutten

 

Hvorfor skjer dette? Er dette et tegn på at prisene ikke vil falle mere ? :cry:

Det lurer jeg også på... Nesten ingen Samsungmodeller igjen. Hva skjer?

Lenke til kommentar

Mente jeg hørte noe om at det kom en ny teknologi snart? Som var like rundt hjørnet? Skjermer som både skulle bli tynnere, ha bedre responstid, samt crispere bilde enn de fleste lcd skjrmer har.. og de skulle visst bli billige og.. utrolig kjedelig at jeg ikke husker hva teknologien het... eller kanskje det bare er løse rykter.. hva vet jeg.. :ermm:

Lenke til kommentar
Mente jeg hørte noe om at det kom en ny teknologi snart? Som var like rundt hjørnet? Skjermer som både skulle bli tynnere, ha bedre responstid, samt crispere bilde enn de fleste lcd skjrmer har.. og de skulle visst bli billige og.. utrolig kjedelig at jeg ikke husker hva teknologien het... eller kanskje det bare er løse rykter.. hva vet jeg.. :ermm:

Neida, du tenker sikkert på OLED-skjermer, men de er fremdeles et stykke unna. Og når de kommer vil de sikkert ha barnesykdommer de også. Å kjøpe en god LCD til lav pris nå er IKKE et dårlig kjøp ;)

Lenke til kommentar
Mente jeg hørte noe om at det kom en ny teknologi snart? Som var like rundt hjørnet? Skjermer som både skulle bli tynnere, ha bedre responstid, samt crispere bilde enn de fleste lcd skjrmer har.. og de skulle visst bli billige og.. utrolig kjedelig at jeg ikke husker hva teknologien het... eller kanskje det bare er løse rykter.. hva vet jeg..  :ermm:

Neida, du tenker sikkert på OLED-skjermer, men de er fremdeles et stykke unna. Og når de kommer vil de sikkert ha barnesykdommer de også. Å kjøpe en god LCD til lav pris nå er IKKE et dårlig kjøp ;)

oki.. det er godt mulig det var OLED jeg tenkte på.. prøvde heller ikke å fraråde å kjøpe LCD sjkerm, da.. kom med en (noe mangelfull) tilleggs-opplysning.. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...