Gå til innhold

Flott av Netshop.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjempe fornøyd med netshop, fikk varer jeg bestile dagen før! så raskt gikk det. :thumbup:

Det er jo helt genialt! Tenk dere når nettbutikkene begynner å sende ut varene du trenger før du har kommet så langt som til å bestille dem! :w00t:

 

Før du selv er klar over at du trenger varene til og med! :ohmy:

 

 

 

 

:D

 

 

 

 

Sorry, det var sånn jeg forsto innlegget ditt aller først, så jeg måtte bare bruke muligheten. ;)

Lenke til kommentar
Det er jo helt genialt! Tenk dere når nettbutikkene begynner å sende ut varene du trenger før du har kommet så langt som til å bestille dem! :w00t:

 

Før du selv er klar over at du trenger varene til og med! :ohmy:

 

Sorry, det var sånn jeg forsto innlegget ditt aller først, så jeg måtte bare bruke muligheten. ;)

Hehe, det er en fin linje mellom god service og direkte svindel :D

Lenke til kommentar

Klokka 22.30 idag sendte jeg forespørsel om å få kvantumsrabatt hos netshop ved bestilling av minst 10 Netshop cl1557. Fikk svar i løpet av 10 minutter!!! Og dette på kvelden.... Har den 24 timers vakt? BRA!

Fikk 275 kr i avslag per maskin, noe som ikke var så mye, men bedriften må jo også tjene penger... Skal hente inn priser andre plasser på tilsvarende, men jeg har en solid planta finger på netshop nå ja :)

Lenke til kommentar
Fikk 275 kr i avslag per maskin, noe som ikke var så mye, men bedriften må jo også tjene penger... Skal hente inn priser andre plasser på tilsvarende, men jeg har en solid planta finger på netshop nå ja :)

At du i det heletatt får rabatt er jo veldig bra. Nettbutikkene opererer jo ikke med de største marginene akkurat. Har gjort noen store innkjøp på Komplett, der fikk jeg gratis frakt (noe som utgjorde over 10 000,-).

Lenke til kommentar

Kan berre slenge meg på jubelkoret her. Har hatt tre ordrar i forskjellige størrelsar hos dei i det siste og alle har blitt raskt ekspedert, samt at eg har vore nødt til å endre ting underveis. Dette har blitt ordna kjapt.... :w00t: Og som siste prikk over i'en har dropspakken vore med kvar gong...... :dribble:

 

Fantastisk god service, så Netshop er no blitt min hovudleverandør på hardware..... :yes:

Lenke til kommentar

Jeg må bare tilføye meg i rekken av utrolig fornøyde Netshop Kunder, har tidligere brukt psdata og komplett..

 

Har også vert på telefonen med netshop gutta og de virker som en utrolig hyggelig gjeng.. Stå på NETSHOP dere er i mitt syn Norges beste webshop for tiden, håper dere ikke "vokser" servicen av dere slik som et par andre har gjort.

 

 

Edit: en slags leif

Endret av ChrchBrnr
Lenke til kommentar

Nå er jeg faktisk ikke fornøyd med netshop.

 

Bestilte en raptor på torsdag kl. 1200

Ringte først og spurte om denne disken ville være hos meg

til Lørdag. "jada, det går bra"

 

I dag er det lørdag, på netspor står det at de leverte pakken dagen etter at jeg bestilte det, disken er ennå ikke transportert, eller er muligens ankommet stavanger, men ikke sortert.

 

Det betyr at jeg tidligst får disken tirsdag i neste uke.

 

Dette går ikke for meg. Hva skjer dersom jeg enten driter i å hente pakken, eller bare sier til posten at jeg ikke vil ha det, og ber dem sende det i retur?

 

 

Dette skjer:

 

Porto + gebyr på 124,- = Kostnaden for uavhentet pakke

 

Porto = hvor pakken skal (sone) + volum (vekt/størrelse) kostnad på valgt levering.

Gebyr = Beregnet ut fra en avregnet administrasjon og håndteringskostnad + moms

 

V

 

edit: skriveleif

Endret av vetle
Lenke til kommentar

seff har jeg tenkt på det. Men da kan de ikke garantere at jeg har pakken til i dag.

 

Da burde de sagt, "nei, det kan vi ikke garantere, det avhenger av om posten klarer det" Da hadde jeg ikke bestilt den, og heller brukt 300 kroner mer på ei lokal sjappe.

 

Dessuten har netshop litt å hente på forbindelse med posten, de har ikke i sisne systemer mot posten at du skal kunne få en pakke levert på døren en lørdag.

Dette har jeg påpekt, og svaret var "kanskje på neste oppdartering"

 

Fredag kl. 1300 bestilte jeg en skjerm fra psdata, ba om å få den til Lørdag på døren. Damen sa"ikke noe problem" Lørdag ringte det på døren klokken 0930.

"pakke til deg"

 

Hvorfor kunne ikke netshop gjort det samme?

Er klar over at det koster meg extra i frakt, men det er ikke det jeg tenker på. jeg ville ha alle delene til min nye Pc på lørdag.

 

V

 

edit: leif

Endret av vetle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...