Gå til innhold

Flott av Netshop.no


Anbefalte innlegg

Netshop.no har gjort det igjen!

 

Netshop.no = markedets beste kundeservice og support.. :)

 

Kjøpte en del pc deler hos dem den 17., og mottar disse noen dager senere.

Finner da til min forskrekkelse ut at en av varene, ett Sapphire Radeon X800Pro, er defekt.. :cry:

Testet litt rundt med andre strømforsyninger o.l., og konkluderte med at det faktisk var defekt.

 

Sendte det i retur dagen etter, og fikk i går bekreftelse på at det var defekt.

 

Problemet var nå at jeg stod med en pc uten skjermkort, og leveringsdato på Sapphire kortet var 01.09.. :thumbdown:

Sendte derfor en liten mail til Netshop.no og spurte om det var mulig å fikse dette..

(Dette var faktisk i 22tiden på kvelden.. og jeg fikk omgående svar..)

 

Får da svar tilbake, og jammen så sender de meg ett Powercolor kort, som attpåtil koster 200,- mer.. :)

 

Netshop.no :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner og kjenne noen av de på Netshop og må si at det er alle tiders karer som jobber der....de står virkelig på for at vi som kunder skal bli fornøyd....For meg så er det enkelt og bestille varer på nettet for så og hive meg i bilen og hente varene i hentebua til Netshop...Kan egentlig ikke skjønne at andre webshoper gjør det samme....

 

Netshop det er service det... :w00t:

Lenke til kommentar
Begynner og kjenne noen av de på Netshop og må si at det er alle tiders karer som jobber der....de står virkelig på for at vi som kunder skal bli fornøyd....For meg så er det enkelt og bestille varer på nettet for så og hive meg i bilen og hente varene i hentebua til Netshop...Kan egentlig ikke skjønne at andre webshoper gjør det samme....

 

Netshop det er service det... :w00t:

sorry of topic, men hvo er hentebua til netshop? ;D

 

topic, ja netshop har jeg hørt mye bra om, sverger til de når jeg skal ha ny data

Lenke til kommentar
Har tidligere nærmest kun brukt komplett, men etter alle gode erfaringer jeg har lest om netshop her inne på forumet velger jeg netshop fremfor komplett neste gang.

Netshop er en kjempefin butikk, men jeg må i rettferdighetens navn tilføye at jeg har opplevd omtrent det samme som som trådstarter hos Komplett. Komplett er (har i alle fall vært, og er det sikkert) en seriøs og pålitelig forhandler. Dette gjelder sikkert flere - ingen nevnt, ingen glemt ... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg

Kan jo nevne min siste opplevelse med Netshop jeg også.

Kjøpte ett tårn og en LCD skjerm, og kom meg ned til Sandefjord dagen etter (Det å kunne hente selv er genialt!).

Merket at de hadde plukket feil kabinett, noe karen på lageret ordna på 2 minutter.

Fikk også en Hval sjokolade i hånda :D

(Hval sjokoladefabrikk ligger forresten ca 500m unna Netshop)

 

Et par dager etterpå så flytta jeg alt hardwaren over i det nye kabinettet, og merka at det manglet en driverail til 5.25" brønnene. Sendte en mail, fikk raskt svar, og i løpet av en time så var en ny rail på vei til meg. Fikk den noen dager etterpå, og det fulgte med en liten eske med drops i konvolutten :yes:

 

Netshop :thumbup:

Endret av Slettet-rXRozPkg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...