Gå til innhold

Flott av Netshop.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"er alle spnset av netshop her"

 

var den morsom? i så fall har jeg ikke lik humor som deg^^

Var vel bare ment som en litt flåsete kommentar.

Utrolig mye skryt av Netshop her på forumet.

Har aldri handlet der, og det er rett og slett fordi andre webshops har hatt bedre priser. Derfor vet jeg ingenting om servicen der.

Må si at jeg opplever god service på de stedene jeg har handlet.

Komplett, Mpx, PS Data og også Pcutstyr.

Har ikke opplevd noen av dem som dårlige... men har jo heller ikke hatt problemer med maskinvaren jeg har kjøpt.

 

OKI?

Lenke til kommentar
Netshop og MPX er mine to favoritter, og så Microplex da, men de har jo ikke "vanlige" deler...

Er ikke veldig keen på MPX pga. gjentatte flyttinger av ubekreftet dato på ulike produkter....det virker som om de setter datoen konstant tidligere enn andre nettshopper på nye produkter slik at de skal få de fleste ordrene (kunder vil jo har varene de bestiller så kjapt som mulig) Når det nærmer seg dagen for mottagelse så flytter de bare ubekreftet datoen noen dager til....Dette har jeg selv opplevd flere ganger tidligere og det er ikke seriøst....Netshop og komplett holder ikke på slik...

 

Netshop er i tillegg billigere enn komplett og har muligheten for å la deg hente så da er det ikke noe å lure på.....

 

Dessuten så har jeg blitt avhenging av sjokoladen de gir med i hentebua, så nå blir det nye ordre hver uke :-)

 

:w00t: Netshop :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...