Glipp Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 (endret) NICE truse Endret 30. august 2004 av *Magnus*
Velmont Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Uffameg. Hva har verden blitt. Inn i mål? Ehm. Dessuten, hvordan kan man klare å bruke over en million på å utvikle noe slikt? Skulle ikke være så vanskelig vel.. Hmm. - Det må ant. omfatte arbeid for å få den masseprodusert osv. Men sånn ellers, - jentene vil altså ikke at vi skal se trusene deres? - Heller rompa? Hvorfor går de ikke like greit kommando? Hmm. Logikken falmer. Dessuten så kan de jo alltids ha bukser som ikke nødvendigvis er så løse at den får et hull bak (er ikke så kjekt når jenter bøyer seg ned, og man ser rett inn). Velvel, - jeg undres om denne selger noe særlig bra iallfall. Selv om jeg ser humoren i den, så ser jeg ikke den klare nytteverdien
Camron Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 hva er vitsen med å bruke den? hva er den godt for liksom? herrejesus.. men jeg kan ikke si den var stygg, jeg er da hankjønn da
enden Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Men sånn ellers, - jentene vil altså ikke at vi skal se trusene deres? - Heller rompa? Hvorfor går de ikke like greit kommando? Hmm. Logikken falmer. Frykt for fuktiget tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå