Gå til innhold

jeg har en DELL ISPERON 8500 bytte sjerkort? 9600?


bluemac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bruk en stikksag eller kniv og skjær bort 10 centimeter av siden på laptopen. da kan du stikke inn et skjermkort der. hvis du treffer på metall bare ta i litt ekstra. husk å skru av maskinen først.

Slike poster som du kommer med her forsøpler dette forumet. :thumbdown:

han fyren er jo helt lættis da. måtte bare.

han kan ikke skrive og uttaler seg med en skråsikkerhet som ikke ligner grisen ( les: sokken).

Lenke til kommentar
bruk en stikksag eller kniv og skjær bort 10 centimeter av siden på laptopen. da kan du stikke inn et skjermkort der. hvis du treffer på metall bare ta i litt ekstra. husk å skru av maskinen først.

Slike poster som du kommer med her forsøpler dette forumet. :thumbdown:

denne posten er helt kurant. Setter ting i perspektiv og viser med sarkasme hva han mener om tråden.

Hvis alle skulle skrevet " Jeg synes at denne posten er dum" så hadde iallefall jeg sovnet

Endret av Egilegil
Lenke til kommentar
bruk en stikksag eller kniv og skjær bort 10 centimeter av siden på laptopen. da kan du stikke inn et skjermkort der. hvis du treffer på metall bare ta i litt ekstra. husk å skru av maskinen først.

Slike poster som du kommer med her forsøpler dette forumet. :thumbdown:

denne posten er helt kurant. Setter ting i perspektiv og viser med sarkasme hva han mener om tråden.

Hvis alle skulle skrevet " Jeg synes at denne posten er dum" så hadde iallefall jeg sovnet

Jeg synes ikke det er morsomt å "mobbe" folk med skrivevansker, og posten i seg selv er ikke dum. Dette er en helt normal oppgradering av den PC´en han eier. Og kalle posten for dritt fordi om trådstarter har skrivevansker synes jeg er forkastelig. Slik sarkasme hører ikke hjemme en plass!

Lenke til kommentar
Bluemac leker med påstander og er bombesikker på helt ubegripelige ting. at det å skifte Skjermkort på en 2 år gammel bærbar er som å skifte sokker fikk meg til å slipe pennen og skrive et sarkastisk innlegg

Ikke enig i det hele tatt. Skifte skjermkort i en dell 8500 er en meget enkelt sak. Kunne godt formulert det selv som "så enkelt som å skifte sokker", jeg forstod det som en overdrivelse for å poengtere at det ikke er vanskelig.

 

Hadde det vært et rent skjermkort-bytte pga for eksempel defekt skjermkort kan man definere det som meget enkelt (hence; som å bytte sokker)

 

Enig i at han vandrer endel frem å tilbake mellom skråsikker og usikker, men han viste jo ikke om at 9600 kortene må modifiseres for å funke i 8500.

 

Stemmer det at topic sklir ut her men synes ikke dette var "ok" i det hele tatt.

Min mening

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ville først sjekka sidene til de du kjøpte den bærbare fra.. :roll:

 

Apropo dette, da jeg hadde en Inspiron 4150 fra dell så kosta faktisk minneoppgradering (256MB til) dobbelt så mye på dell.no enn på dell.com, men solgte den før jeg fikk oppgradert. Kan være lurt å sjekke litt ekstra.

Endret av torsvb
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...