Gå til innhold

NRK-lisens. HAAAAAAAAAAT! GRR

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet

OMG!! NRK-jævlen var nettopp på døren og fikk stedfestet at jeg har TV. 950kr i halvåret? Det er jo GALSKAP!!! Jeg måtte skrive under også. Noen måte å sno meg unna dette? Jeg har kabel fra huseieren oppe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
OMG!! NRK-jævlen var nettopp på døren og fikk stedfestet at jeg har TV. 950kr i halvåret? Det er jo GALSKAP!!! Jeg måtte skrive under også. Noen måte å sno meg unna dette? Jeg har kabel fra huseieren oppe.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA..

Gjett hvem som fikk besøk i går.. :)

Jeg bruker dataen som TV, så jeg spurte om han ville komme inn og se etter TV-apparater.. "Neida, har sett nok jeg", sa han og gikk.. :)

Vi har IRC-kanal her på bygget, og skal si jungeltelegrafen gikk fort.. Passlig mange folk som hadde TV-apparat i skapet i går kveld, og mange har dem der enda tror jeg.. Han skulle komme igjen senere sa han, og ta de som ikke lukka opp.. :roll:

De har jo ikke rett til å komme inn til deg da, så du kan nekte.. Men har de sett TVen må man vel betale..

Skrevet

Jeg turde ikke :( Er ikke det at jeg ikke vil betale lisens.. Jeg vil bare ikke betale SÅ JÆVLIG MYE! Herregud.. jeg har ikke råd :( *gå på sosialen* "duh, jeg trenger penger til NRK-lisens"

Skrevet

Ser du masse på TV, eller bruker du TVn mest til å se film? Hvis du ser lite TV så er det jo bare å plombere antenne ingangen så slipper du å betale tror jeg. (Også bruker du antenneinngangen i videomaskina istedenfor selvfølgelig)

Skrevet
Kan man ikke bare sette Tv`en på den foresatte som betal nrk-lisens fra før av? Eller må man betal lisens etter som man har flere tv`er i huset?

Ikke alle som bor hjemme, vettu... ;)

Skrevet
Ser du masse på TV, eller bruker du TVn mest til å se film? Hvis du ser lite TV så er det jo bare å plombere antenne ingangen så slipper du å betale tror jeg. (Også bruker du antenneinngangen i videomaskina istedenfor selvfølgelig)

Tror ikke det hjelper :p Du må forresten betale for videospiller og radio også tror jeg :p

Skrevet

Tror ikke det hjelper :p Du må forresten betale for videospiller og radio også tror jeg :p

Joda, å plombere TVn hjelper, og det er tross alt enklere å hive videoen i skapet enn TVn ;)

Skrevet

Jeg har skrevet under allerede :( *gråte sine bitre krokodilletårer* Hvordan kan folk være så griske. Jeg er bare en stakkars liten hybelboer med lærlinglønn *snufs*

Skrevet

Hadde en NRK mann på døra for ca 6-7 måneder siden. Jeg sa han ikke fikk komme inn i se, da han spurte om å få komme inn å se. Siden har jeg ikke sett noe til han. Har ikke betalt et øre i lisens.

Skrevet
Jeg har skrevet under allerede :( *gråte sine bitre krokodilletårer* Hvordan kan folk være så griske. Jeg er bare en stakkars liten hybelboer med lærlinglønn *snufs*

:!: :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...