Gå til innhold

Colin Mcrae 2005 Demo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gikk inn på itavisen å så at demo av colin 5 kunne lastes ned, JIPPI tenkte jeg. :love:

:hmm: hmm lurer på om det er en tråd om dette på hw.no, søker å finner denne

jo mere jeg leser jo mindre får jeg lyst til å prøve (er på 30% nå)

personlig synes jeg 4 er det beste colin spillet og angrer ikke et sekund på kjøpet, og har sett frem til nr. 5, men dette høres jo ikke bra ut :thumbdown:

ja da har jeg testet alle 3 banene å jeg synes det virket som et bra spill jeg

kjørte på 1280*1024 @ 85 Hz, alt på maks, men bare 2x aff eller hva det heter

min pc:

A7N8X-E Deluxe

XP 2800+ (Barton)

2*512 Ultra pc3200 Golden Dragon 400MHz DDR

Sb Audigy 2 ZS

Gigabyte 9700pro

WD Raprtor 36GB (os, spill og programmer)

WD s-ata 120GB(alt annet)

winxp pro med sp2 og catalyst 4.8

spillet går mer flytende enn det colin 4 gjør på min maskin, gjørma/snøen sprute som det skulle, grafikken ellers lik colin4, bortsett fra litt mere artigheter som gjorde ting litt mere realistisk og morro, synes lyden var kanske lik colin 4

har ikke hatt på så høyt volum enda (ikke hjemme alene :no:) derfor uten å si det helt sikkert, virket det som det IKKE var EAX i denne demoen, var jo ingen innstilnger som tydet på det heller så.

min konklusjon av denne demoen er at jeg synes det er bedere enn colin 4 og tror det kan bli VELDIG bra når det er ferdig 100% Har ikke prøvd med ratt og pedaler kan jo hende at jeg ikke at blitt like fornøyd med spillbarheten. Har ratt og pedaler, men ikke tilkoblet, derfor jeg ikke har testet det, litt lat :blush:

Ja nå har en demo av Colin Mcrae 05 sluppet ut.. Jeg må si, jeg ikke skjønner hvorfor Codemasters ikke bruker litt tid på spillet og gjør det ihvertfall litt annerledes enn før, blir så oppgitt. Det er den samme måte å kjøre på, i samma forhold. Greit at det er rally altså, og at det er det de driver med. Men det er jo akkurat det samme!! hvorfor ik bruke 4 år på å lage et nytt spill som er noe helt nytt fra forrige spill i rekka.. Det er kun små oppdateringer på grafikken som er nytt. Tviler på at det kommer til å selge..

Jeg vil ha et skikkelig bilspill! Et fullkomment..

Endret av Janivars

Er ganske enig, de burde heller vente ca 3 år mellom hver utgivelse så vi kan merke stor forskjell fra spill til spill, nå virke det bare som en update/ tillegspakke av collin 4. Men selfølgelig spillet er ikke mere en 70% ferdig ,og alt i alt vil jeg si at demoen var rimelig bra.............

Endret av Blue--Sky
** TIL DERE SOM FÅR FEILMELDING NÅR DERE SKAL STARTE SPILLET **

Start med NOVIDEOS parameter.

Eks. "D:\Games\Colin McRae Rally 2005 Demo\CMR5.EXE" NOVIDEOS

Da funker det :)

*laster ned demo på nytt*

EDIT: hjalp ikke en dritt med noen av de parametrene

Endret av Lautsprecher

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...