Gå til innhold

Hvorfor liker jenter drittsekker?


Mikal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Før når eg var drittsekk og gikk rundt og banket folk så var det mange jenter som likte meg og greier. Ble da "nerd" og roet meg helt ned og er snill.... da forsvant alle.  :cry:

Kjenner til den ja...

Ditto.

 

Hadde det bare vært slik at de damene som klengte kun var av den "billige" sorten ... :shrug:

Er nok et eller annet rundt "hore/madonna-problematikken" en del damer bør tenke igjennom.

Men innimellom skjer det ting som gir en mann tilbake litt av trua på at verden ikke nødvendigvis tar raskeste vei rett i dass. :yes:

Lenke til kommentar
Det er rester av våre dyriske instinkter. Drittsekker er ofte tøffe tryner og småhissige agressive menn/gutter og disse ville være bedre rustet til jakt og sånt. Derfor er det gjerne at kvinner/jenter blir tiltrukket disse pga instinktene. Desverre.

 

Edit: Før når eg var drittsekk og gikk rundt og banket folk så var det mange jenter som likte meg og greier. Ble da "nerd" og roet meg helt ned og er snill.... da forsvant alle.  :cry:

Du har nok rett der. Stort sett så er jenter i bunn å grunn primitive, akkurat som oss ;) En "drittsekk" er som regel bedre utrustet for kamp, å kan ta bedre vare på kvinnen. Han er ikke redd for en slåsskamp, eller for litt julig for den saks skyld. Dette gjør at han får en selvsikker utstråling. En usikker pingle har ikke det. Drittsekker, eller menn eller kvinner for den saks skyld som har stor selvtillit har bra drag på det motsatt kjønn.

 

Det betyr ikke at man må være drittsekk for å ha draget på damene. Det holder at man har selvtillit, å gir uttrykk for at man kan ta vare på seg selv.

 

En annen ting en kamerat av meg merket fort er at å være desperat ikke er noe sjakktrekk. Han gikk å sjangset på alle han kom over rett før utestedet stengte. De så jo på han at han var helt på knærne etter litt mus. Tror ikke det er det beste sjekketrikset. Jeg har aldri hatt så mye sjangs på damene som når jeg er i ett forhold. Mye av grunnen er at du gir du litt mer faen. Damene får ikke din fulle å hele oppmerksomhet bare de snakker til deg. Du har liksom dame, så du bryr deg ikke så mye om andre. Dette gir ett intrykk av selvsikkerhet. Noe igjen damen liker.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Det er rester av våre dyriske instinkter. Drittsekker er ofte tøffe tryner og småhissige agressive menn/gutter og disse ville være bedre rustet til jakt og sånt. Derfor er det gjerne at kvinner/jenter blir tiltrukket disse pga instinktene. Desverre.

 

Edit: Før når eg var drittsekk og gikk rundt og banket folk så var det mange jenter som likte meg og greier. Ble da "nerd" og roet meg helt ned og er snill.... da forsvant alle.  :cry:

Du har nok rett der. Stort sett så er jenter i bunn å grunn primitive, akkurat som oss ;) En "drittsekk" er som regel bedre utrustet for kamp, å kan ta bedre vare på kvinnen. Han er ikke redd for en slåsskamp, eller for litt julig for den saks skyld. Dette gjør at han får en selvsikker utstråling. En usikker pingle har ikke det. Drittsekker, eller menn eller kvinner for den saks skyld som har stor selvtillit har bra drag på det motsatt kjønn.

 

Det betyr ikke at man må være drittsekk for å ha draget på damene. Det holder at man har selvtillit, å gir uttrykk for at man kan ta vare på seg selv.

 

En annen ting en kamerat av meg merket fort er at å være desperat ikke er noe sjakktrekk. Han gikk å sjangset på alle han kom over rett før utestedet stengte. De så jo på han at han var helt på knærne etter litt mus. Tror ikke det er det beste sjekketrikset. Jeg har aldri hatt så mye sjangs på damene som når jeg er i ett forhold. Mye av grunnen er at du gir du litt mer faen. Damene får ikke din fulle å hele oppmerksomhet bare de snakker til deg. Du har liksom dame, så du bryr deg ikke så mye om andre. Dette gir ett intrykk av selvsikkerhet. Noe igjen damen liker.

stemmer meget bra!! :thumbup:

 

Kan ik si jeg har no drag på damene heller, men gud jeg koser meg foran pcn og med kompisene mine. Og tar ut det nødvendige på fest.. kanskje prøve å få tak i ei dame snart.. :roll:

Endret av Janivars
Lenke til kommentar
Hvorfor skal jentene alltid være sammen med de som røyker først?

Hvorfor skal jenter alltid være sammen med guttene som får 1.1 i snitt?

Hva er det som er så tiltrekkende ved de?

Er ikke de "snille guttene" bra nok for dere? Er de ikke vågale nok?

 

Hvorfor,hvorfor,hvorfor?

En sånn fyr ville jeg ikke tatt i engang :p

Lenke til kommentar

noen har komplexer,jah....slapp av i stede for å tenke på hvor dårlig du tror du er...tror endel jenter plukker opp sånnt, og det er ikke bra..

 

Edit: den komplex delen var litt på kanten, men..skjønnte vel hva jeg mente? :p

Endret av Skuld
Lenke til kommentar

Jeg liker å prate med jenter, er mye mere spennende enn å prate med gutter :D

Jenter har ikke fise/promp humor eller, hvertfall ikke de jeg prater med. Men har jeg draget? Neeee.. Alltid når jeg likeren veldig godt så er hun opptatt eller ikke interresert eller jeg roter det til ved f.eks. komme halvtime forsent to treff på rad.. Da slutter de å ringe ja :cry:

Nei, har ikke hatt noen positive med for nære forhold til jenter enda, men det kommer vel kanskje.

Lenke til kommentar

Nå kan man jo spørre seg hvor ofte skifter jenter kjæreste på denne alderen? OFTE!! Hvor mange av forholdene mellom en drittsekk som røyker 10 om dagen og drikker mer øl en jeg drikker brus og en pen jente varer lenger en 1 måned?

Sjelden. Men jeg liker ikke de mest hardkokte bertene, men de litt mer diskre og fine. Hun jeg liker er fin, men hun ar noen berte venner, men hun har aldri vært sammen med noen, sånn som jeg. Hun er jo litt berte, men hun er ikke dumdristig.

 

Dessuten er det litt overfladisk det med kjærester i denne alderen, men jeg må si det at utseendet teller litt, hvis man er forelsket i noen. Hvvor mange går bort og råflørter med en stygg kjerring? Ikke mange, til tross for at hun har samme interessene som deg.

 

Så jeg venter fortsatt, men jeg liker ikke skikkelig rebelske jenter, som er så j***** fandenivoldske og driter i skolen. Jeg kunne ikke tenkt meg å leve livet med en jente som er dum som et brød. Som hele tiden ber om hjelp! Du, hvordan åpner man denne her?... Men hun skal ikke være mer intelligent en meg. Jeg blir litt disset for å se ut, og oppføre meg som en advokat, og de fleste sier jeg er smart nok til det. Og drømmedama mi har vel egentlig, stramt skjørt og en hvit bluse, så det sies at drømmejobben din ligner på drømmedama di

Lenke til kommentar
Det jimramse sier stemmer veldig mye!

 

btw, jenta trenger ikke være dum eller billig for å falle for en såkalt "drittsekk"

Elena, da. :!:

 

Vet ikke om du følte deg truffet av dette emnet eller hva, men problemet er vel at vi gutter har vanskelig for å skjønne hvorfor det så ofte er de av guttene som har de laveste skolekarakterene og oftest kommer borti vold og annet dere faller for. Spørsmålet har nok truffet meg før også.

 

Jeg kjenner også jenter (skal ikke si navn, det kan de få si selv) som har innrømmet direkte at de finner gutter med bil mere attraktive enn andre gutter.

Endret av Mikka
Lenke til kommentar
Det jimramse sier stemmer veldig mye!

 

btw, jenta trenger ikke være dum eller billig for å falle for en såkalt "drittsekk"

Elena, da. :!:

 

Vet ikke om du følte deg truffet av dette emnet eller hva, men problemet er vel at vi gutter har vanskelig for å skjønne hvorfor det så ofte er de av guttene som har de laveste skolekarakterene og oftest kommer borti vold og annet dere faller for. Spørsmålet har nok truffet meg før også.

 

Jeg kjenner også jenter (skal ikke si navn, det kan de få si selv) som har innrømmet direkte at de finner gutter med bil mere attraktive enn andre gutter.

jeg følte meg ikke truffet. gjorde du?

Lenke til kommentar
jaja, Mikael...*håpe marius snart kjøpe seg bmw* :p

 

noen faller for drittsekker,andre ikke. Jeg falt for en "drittsekk",og har en tendens til å gjøre det fortsatt, men ivartfall ikke pga av noen bil eller penger.

HAHAHA!

 

Jaja.. I guess det er bare sånn det er. Får vel bare leve med det ;)

 

 

Elena: Jeg mente det med at du følte deg truffet av det som en spøk! Unnskyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...