Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe jeg ikke kan forstå er hvorfor magemusklene mine er mye mer tydelige på venstre side (sett ovenfra), enn de på høyre side. Når jeg trammer dem og kjenner på "kulene", så er venstresiden langt kraftigere. Det syntes også relativt tydelig. :(

Skrev det i treningstråden også, men ingen svarte så jeg tok det her.

Skrevet

[/useriøs mode]du skjønner, når du ligger å onanerer rister musklene på venstre siden og derfor blir de større. tips: slutt å ronk.[useriøs mode]

Skrevet
Noe jeg ikke kan forstå er hvorfor magemusklene mine er mye mer tydelige på venstre side (sett ovenfra), enn de på høyre side. Når jeg trammer dem og kjenner på "kulene", så er venstresiden langt kraftigere. Det syntes også relativt tydelig. :(

Skrev det i treningstråden også, men ingen svarte så jeg tok det her.

Jeg har hørt at musklene blir asymmetriske om man tar vanlige situps på gulvet, om man vil at de skal bli like må man ta det på "maskin". :)

Skrevet
Sånn googolplex tall?

Nei.

Der er ikke nok atomer på jorden til å komme opp til tallet 1 gogolplex.

Det har jeg lest! :)

Hva med bare googol da?.. :w00t: Hørtes helt sinnsykt ut. Googolplex er vel tallet 10^10^100 elns.. Usikker jeg, må være et helt sjukt tall.

Skrevet

en gogol= litt mer enn de finnes elektroner i det kjente univers... (husker ikke hvor jeg har lest det, men forskerne har regna ut hvor mange elktroner o.l det finnes. Og en gogol er litt mer)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...