Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082
Skrevet

Hvis man spiser lite, vil da kroppens utvikling stoppe opp? (Høyden, bredden osv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg kjenner ei jente som fikk anoreksi når hun var 9 år og hadde det til hun ble noen-og-20. Hun er 153 og veier 42 kg.

Kroppen stopper å vokse for å holde organene vedlike.

Skrevet

Confirmed.

Man stopper nok ikke 100% å vokse. Men veksten blir sterkt hemmet vil jeg tro. Etter en stund har vel noen også en tendens til å "synke" sammen og bli mindre, slik som noen skikkelig gamle folk gjør. (mer enn 1000 år gammel)

Skrevet
Confirmed.

Man stopper nok ikke 100% å vokse. Men veksten blir sterkt hemmet vil jeg tro. Etter en stund har vel noen også en tendens til å "synke" sammen og bli mindre, slik som noen skikkelig gamle folk gjør. (mer enn 1000 år gammel)

Jeg ville tro det skal mye til om kroppens vekst minsker eller stopper opp.

Men snakker vi spise litt én gang i uka her, eller er det snakk om litt mat hver dag?

hva liker damer: stor eller tykk tiss?? :hmm:

7456428[/snapback]

Kanskje du skulle spørre her...

Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)
(...) slik som noen skikkelig gamle folk gjør. (mer enn 1000 år gammel)
Jøsses, ja da er man gammal :roll:

EDIT: Forresten Simen1, takk for svaret.

Endret av Slettet+6132
Skrevet

Hvordan fungerer intuisjon fra mødre egentlig?

Syns de "føler" litt vel mye av det som skjer rundt de..

Broren min mista lappen en gang, og samtidig som han ble stoppet, hadde moren min sendt SMS om at han måtte kjøre forsiktig.

Skrevet (endret)

Nytt spørsmål: Har tiden på døgnet noe med hvordan vi mennesker føler oss? Selv er jeg mildt sagt redusert på morgenen. Jeg føler jeg meg ganske aktiv på skolen og helt frem til kvelden (9-10-tida). Da vil jeg plutselig være i fred. Piper mobilen da, ser jeg på det som unødvendig mas fra verden utenfor.

Det kan nok ha noe med søvn å gjøre, men jeg er mer et A- enn B-menneske...

Edit: Tiden på døgnet har definitivt noe med dobbelposter å gjøre.

Endret av Neautiful
Skrevet

1. Er det påbudt i England å ha en "snor" på badet for å slå av lyset?

2. Er det lyst hele døgnet om sommeren i USA? (Hvis det ikke er det, er det kun i Norden det er lyst hele døgnet da?)

Skrevet
2. Er det lyst hele døgnet om sommeren i USA? (Hvis det ikke er det, er det kun i Norden det er lyst hele døgnet da?)

7464873[/snapback]

Jo lenger nord/sør du kommer, blir dagslys og nattlys forlenget og forkortet. Her i Ålesund har vi ikke natt hele døgnet forresten.

Skrevet
Noen deler av Alaska ligger over polarsonen, så ja, USA har midnattssol på sommeren.

7464939[/snapback]

Det vil si at i feks i New York, er det lyst døgnet rundt på sommeren?

Skrevet
Noen deler av Alaska ligger over polarsonen, så ja, USA har midnattssol på sommeren.

7464939[/snapback]

Det vil si at i feks i New York, er det lyst døgnet rundt på sommeren?

7464968[/snapback]

Nei, bare noen deler av Alaska. :yes:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...