Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker på ordet UENDELIG hele tiden, er det noe som kan beskrive ordet uendelig? kan dere se for dere en uendelig strek eller at universet er uendelig. altså at det aldri slutter. Det er merkelig å tenke på og jeg blir bare forvirret :(

Skrevet
sluffy,09/10/2004 : 15:49] Sosohal: ressurs rimer vel på kurs

Not at all.. Resurs har et helt annet trykk i ordet enn kurs. Synes ikke det rimer, varierer kanskje litt fra dialektene?

Skriftlig rimer det men ikke muntlig :D

Skrevet
Sosohal: ressurs rimer vel på kurs

Høres kanskje ut som det rimer på vestlending, men ikke i resten av landet, tør jeg å påstå. ;)

Skrevet
Sosohal: ressurs rimer vel på kurs

Høres kanskje ut som det rimer på vestlending, men ikke i resten av landet, tør jeg å påstå. ;)

Rimer verken skriftlig eller muntlig, og i alle fall ikke på vestlending dialekt. :thumbup:

Skrevet

Hjernen vår er ikke i stand til å forstå noe som er uendelig. Det oppleves som ulogisk. Hjernen kan ikke forstå det, så det er ikke så rart at du er forvirra ;) Selv om vi kan si til oss selv "ja ok det er uendelig" så funker det bare ikke å forstå. Hvis universet er uendelig, er det mest av planeter eller tom rom? Hvis det er uendelig så er det jo like mye, selv om det er tusen ganger med rom før du kommer til en planet.

W3p.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...