Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Angående Gmail, har de serverkapasitet til at alle skal kunne fylle kontoene sine?

5442798[/snapback]

 

 

Nei.

 

Si at det er 50 Millioner fom har konto der.

 

50 Mill x 2GB = 100 Mill GB = 100000 TB

 

Så mye tror jeg ikke de har.

 

 

 

 

 

Så på ett reiseprogram heren dagen. Det var fra mexic og en lokal innbygger skulle hvise hvordan man virklig drikker tequila.

Han tok først salt, så sitroen og sist shoten. Noen som har noen innlysende ord her? Har vi tatt feil alle disse årene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående Gmail, har de serverkapasitet til at alle skal kunne fylle kontoene sine?

5442798[/snapback]

 

 

Nei.

 

Si at det er 50 Millioner fom har konto der.

 

50 Mill x 2GB = 100 Mill GB = 100000 TB

 

Så mye tror jeg ikke de har.

 

 

 

 

 

Så på ett reiseprogram heren dagen. Det var fra mexic og en lokal innbygger skulle hvise hvordan man virklig drikker tequila.

Han tok først salt, så sitroen og sist shoten. Noen som har noen innlysende ord her? Har vi tatt feil alle disse årene?

5457050[/snapback]

 

Må nok være finere i lagringsplassen. I skrivende stund er det 2685 MB = 2.7gb sier vi.

135 000 TB

Lenke til kommentar

La oss si at gjennomsnittsbrukeren har Gmail-kontoen sin 3% fyllt opp (ca 80MB). Da vil lagringsbehovet til Gmail være 4.000 TB. Jeg fortsatt det høres noe høyt ut. Stemmer tallet om 50 millioner registrerte brukere? Er alle disse aktive? Hvor mye av mailene som ligger der er humoristiske videoklipp, bilder etc som det ligger ørten kopier av og dermed kan lagres én gang og linkes til fra hver av brukerene som har denne mailen? Brukes det noe komprimering på tekst?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Og etter å ha ledd godt av vittigheten til Simen1, kan jeg jo komme med en selv:

 

Ja, Simen1. Om 50 millioner registrerte brukere så stemmer nok tallet. Hvor mange det er per idag vet jeg ikke, men et slikt konsept som Gmail bygger jo på at ikke alle utnytter lagringsplassen fullt ut. Det er forresten slik pengesystemet fungerer også. Hvis alle skulle bruke alle pengene de har, ville det ikke vært dekning for det.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvorfor visse menn som tar kvinner i 2ern ikke kan innse at det er det samme som homoer gjør?

 

Hvorfor bor det mennesker på Svalbard?

 

Hvem oppfant spriten?

 

Hvem oppfant skole og arbeid(skulle likt å ta den...)?

 

Hva tenker de som regner ut hvor mange spermier det er i en gjennomsnittsutløsning?

 

Hvorfor tror jenter at gutter onanerer sammen i dusjen, har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det?

Lenke til kommentar
Er ikke det han mener da ^^ Det han mener er at menn som tar kvinner i ræva ikke vil innse at det er det samme som homoer gjør. Get it? De vil ikke innse at det er det samme

 

Zappza

5457970[/snapback]

Ehm, hvorfor skulle de ikke innse det?... Er som å ikke innse at homser og spiser mat. Trur heller han mener at hvorfor skjønner ikke folk at det er en "homo aktivitet" og ikke en hetero aktivitet.

 

Edit: At hetro har nok av hull og trenger ikke drive med slikt, gays on the other hand..

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Hvorfor bor det mennesker på Svalbard?

Sikkert fordi det er enorm kullgruve der :roll:

 

Hvem oppfant spriten?

Sikkert en stakkar som glemte litt sats han skulle lage vin av på ovnen.

 

Hva tenker de som regner ut hvor mange spermier det er i en gjennomsnittsutløsning?

Sikkert ingenting? Det er vel mattematikere eller hva? Og som vi alle vet tenker ikke en mattematiker på noe annet enn tall :roll:

 

Hvorfor tror jenter at gutter onanerer sammen i dusjen, har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det?

5457903[/snapback]

Det tror vel det av samme grunn til at vi tror at de klår på hverandre i dusjen :cool:

 

 

Jeg lurer på hvorfor visse menn som tar kvinner i 2ern ikke kan innse at det er det samme som homoer gjør?

5457903[/snapback]

Homser suger også kukk, holder hverandre i henda, spiser middag .... osv. Skal vi bare droppe det fordi det er noe homser gjør?

5457935[/snapback]

Du skjønner ikke hva han mener eller? Det han mener er at menn som tar kvinner i ræva ikke innser at det de gjør er det samme som homoer gjør. Get it?
Lenke til kommentar

Jeg skal svare spørsmålene dine med nye spørsmål, jur72

 

Jeg lurer på hvorfor visse menn som tar kvinner i 2ern ikke kan innse at det er det samme som homoer gjør?

5457903[/snapback]

 

Hvorfor holder gutter og jenter hverandre i hånden, når det er det samme som homofile menn gjør?

 

Hvorfor bor det mennesker på Svalbard?

5457903[/snapback]

 

Hvorfor bor det mennesker i Oslo?

 

Hvem oppfant spriten?

5457903[/snapback]

 

Hvem oppdaget stoffet alkohol?

 

Hvem oppfant skole og arbeid(skulle likt å ta den...)?

5457903[/snapback]

 

Hvorfor finner ikke noen opp et gen som gjør at du kan bli født med ferdigutviklet hjerne, og hvorfor finner ikke noen opp en robotkropp som gjør alt arbeidet for deg.

 

Hva tenker de som regner ut hvor mange spermier det er i en gjennomsnittsutløsning?

5457903[/snapback]

 

Hva tenker du når du skriver et spørsmål som det?

 

Hvorfor tror jenter at gutter onanerer sammen i dusjen, har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det?

5457903[/snapback]

 

Hvorfor tror gutter at jenter masturberer sammen i dusjen?

Lenke til kommentar
Hvis alle hadde akkurat like mye penger, hvor skulle vi fått pengene fra?

5457877[/snapback]

Likheten ville fort endret seg når en ønsket å kjøpe noe fra en annen osv. Hvis man skulle definert en mengde penger til hver enkelt person og dette ikke var mulig endre så ville pengene hatt null verdi. Penger er bare et byttemiddel for varer og tjenester. Hvis man ikke kan bruke det som byttemiddel kan man like gjerne bruke det som brensel eller dopapir.

 

Hvorfor bor det mennesker på Svalbard?

5457903[/snapback]

Hvorfor ikke? Det finnes jo jobber og gode liv å leve der også. Hva tror du stammefolk i amasonas tenker om det å bo i norge i det hele tatt?

 

Hvem oppfant skole og arbeid(skulle likt å ta den...)?

5457903[/snapback]

Jeg lurer på hvor lenge menneskeheten hadde overlevd om ingen gadd å lære noe og ingen gadd å jobbe. (Derav: Ingen fikk noen som helst varer/tjenester utført for seg)

 

Hva tenker de som regner ut hvor mange spermier det er i en gjennomsnittsutløsning?

5457903[/snapback]

De tenker sikkert 1-2-3-4-5 ... X. Til slutt tenker de vel X ganger den brøkdelen av utløsningen de har tellt opp. Men det hadde selvfølgelig bare blitt et hypotetisk spørsmål om ingen gadd å lære noe og ingen gadd å jobbe noe. ;)

Lenke til kommentar

HEHE, bare måtte stille de spørsmålene, fant de på et annet forum og reagerte ca som dere.

Helt enig, skjønner ikke at folk bor i Oslo...

Men jeg ville likt å takke den som oppfant alkohol/sprit, har gjort livet til andre veldig morsomt til tider.

De som regner spermier tenker ca: Min familie må være veldig imponerte over mitt valg av karriære.

Det å måtte gå på en jobb for en helt fremmed, gjøre en jobb han tjener ca 4 ganger mer på og til og med få tilatelse til å sitte hjemme en dag, det minner meg om slavetiden før.

Lenke til kommentar
Homser suger også kukk, Skal vi bare droppe det fordi det er noe homser gjør?

5457935[/snapback]

:!:

 

 

Hvorfor tror jenter at gutter onanerer sammen i dusjen, har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det?

5457903[/snapback]

Det tror vel det av samme grunn til at vi tror at de klår på hverandre i dusjen :cool:

5457991[/snapback]

Tror ? :p VET

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvorfor får vi vondt i hodet når vi spiser eller drikker noe som er kaldt?

5458258[/snapback]

Har tenkt litt på den selv, merker det f.eks hvis jeg drikker masse kald milkshake fort. Det er vel kanskje fordi da blir blodårene som går til hodet gjennom halsen nedkjølt og krymper?

 

 

Men en ting jeg har lurt på en stund:

 

Når jeg f.eks går ut om vinteren og det er masse snø og sol ute så nyser jeg. Også hvis jeg holder på å nyse og ser rett inn i et sterkt lys så nyser jeg. Hvorfor gjør jeg det? :hmm:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...