Gå til innhold

Hvilken bærbar (merke) syns _du_ er den beste?


Anbefalte innlegg

Her kan dere skrive ned det merke (evt også modell) på den bærbare du syns er best. Skriv gjerne en liten setning som begrunner svaret ditt :)

 

Sikker flere her som har prøvd eller kjenner til flere merker, og har derfor litt erfaring og kan uttrykke seg mer presist :)

 

På forhånd takk :)

 

EDIT: Norsk grammatikk er noe pes...

Endret av w3p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IBM - byggekvalitet og holdbarhet, har også fin ytelse. Er stort sett rettet mot bedriftsmarkedet.

Toshiba - gammel i markedet og kan lage bærbare. Lenge siden jeg har tafset på en Toshiba dog.

Asus - går mye lovord om denne produsenten nå, lager overraskende gode maskiner til lav pris om dagen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

IBM og Compal.

 

Har vært borti en del IBM-maskiner fordi onkelen min jobber der som et eller annet lurt. Jeg har en hjemme også, men den begynner å dra på årene. Det er ikke store sakene den utretter med sine 800 MHz. Det er en Celeron også vel å merke.

 

Har hatt to Compal-maskiner selv og alt har bare vært fryd og gammen. Meget godt sammenskrudde og en genial balanse av bærbarhet og ytelse. Meget universale maskiner som har flere bruksområder. CL 50 og CL 56 er de to jeg har erfaringer med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...