Gå til innhold

Hva er bowlingrekorden din?


Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Syns egentlig ikke at en enkelt rekord sier noe særlig om hvor god en er. Er vel heller snittet man bør se på. Selv spiller jeg vel med rundt 170 i snitt. Har vært over 200 et par ganger, men akkurat hvor mye husker jeg ikke.

 

Hvilken teknikk bruker dere, da? Tilfeldig kast eller spiller dere skikkelig? Selv går jeg for å alltid kaste over 3'eren...står ca 2-3 til høyre på første kast. Før da jeg ikke hatte noen strategi og bare satset på midten kunne jeg få alt mellom 50 og 200 poeng, nå er det mer stabilt.

 

 

Jeg driver forresten ikke aktivt med bowling (er bare med vennegjengen...men det blir jo ganske ofte da), så jeg må beklage mine dårlige beskrivelser...har ikke peiling på bowlingteminologi.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Spilte aktivt i 1990, men pga. for mange ativiteter ble karrieren lagt på hylla, begynte med bedrifts bowling i høst og etter etpar kvelder fant jeg ut jeg kunne dette og bowlet en 242 serie, har ellers en offisiell pers. på 268, og 289 på trening.

 

Legger ved link til et program jeg nettopp laget for å kalkulere bowling serier.

Installer bowling kalkulator.

Programet er ikkje FreeWare Beta lenger, men release versjon.

Endret av steler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...