Gå til innhold

Cs legger når jeg jeg spiler

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

ser ut som en kødd dette. men her er svaret:

windows XP=oprativsystem, har egentli ikke noe med saken å gjøre.

AMD athlon XP= prossesorn, garantert bra nok.

FPS= Bilder per sekund, om du har over 60 fps er det greit. du kan også slå av vsync, å få en økning på FPS'n.

Ping=ping er laggen din, for å få ned pingen kan du skriv:

cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, sv_maxupdaterate 101, rate 25000.

da skal det gå glatt.. om PC'n takler det.

telenor mini: telenor mini er ikke spess bra, men det holder til å spille cs med.

Edit: og jeg lover deg, du blir pwned by Zipp0. :p

Endret av Zipp0
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har telenor mini abbonomang. far sa at det var bredbånd, men jeg er ikke sikker for jeg er nettopp fått meg xP-data.

Jeg er ikke en fjott, jeg r bare ikke god på xp-data. dere kan heller hjelpe meg istede for å klage meg....

på forhand takk :thumbup:

hva faen mener du med xp?, amd athlon xp?. kan ikke si xp pc. for alt vi vet så kan det være xp1800 med rage 128 4mb kort. og da er det ikke rart at det lagger.

forsøk å skrive net_graph 3 i console.

Skrevet
ser ut som en kødd dette. men her er svaret:

windows XP=oprativsystem, har egentli ikke noe med saken å gjøre.

AMD athlon XP= prossesorn, garantert bra nok.

FPS= Bilder per sekund, om du har over 60 fps er det greit. du kan også slå av vsync, å få en økning på FPS'n.

Ping=ping er laggen din, for å få ned pingen kan du skriv:

cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, sv_maxupdaterate 101, rate 25000.

da skal det gå glatt.. om PC'n takler det.

telenor mini: telenor mini er ikke spess bra, men det holder til å spille cs med.

Edit: og jeg lover deg, du blir pwned by Zipp0. :p

Du får mer enn 60 fps med vsync på og da.. Det er windows som har bundet fps'en til 60 når du har vsync på og vil spille cs f.eks. Bruk reforce eller noe lignende så får du 100 fps med vsync på, hvis monitoren og systemet ditt klarer det.

Skrevet

Han mener hvertfall XP som ett OS = Quote av Weska ; Jammen jeg ble lurt av butiken som sa xp data var bra... Å spile på den rulte siden den var xp data. Vil ikke ha windos 98 når xp er bedre

Skrevet (endret)
Jeg forstår dere klinkene klart som blekk og jeg skulle tro at dere forstår meg åsså... Men er tleenor mini bra bredbånd?????  :cool:  det var det det stod i broskyren...

Klart som blekk??

Sist jeg sjekka var blekk svart :hmm:

Eller betyr det at du ikke forstår noe av det vi skriver?

Endret av Lord Nerevar Indoril
Skrevet

ehe ... heh ... hehe. .. haha ... ææhæhæhæhæh !!! :lol::lol::lol:

Unskyld meg at jeg ler så rått at jeg har detti av stolen men ... hahaha !

Til trådstarter:

Har du ikke hatt en annen tråd om "xp data" ? Men husk det fra nå av at det er ikke noe som heter det.. iallefall ikke som jeg vet om ... med mindre prosessoren heter XP da. Du kan godt kjøpe en data som ikke er "xp data" og like vel få xp på den

:thumbup:

Skrevet (endret)

Ehm...wannabie myg0t forum rager kor?

Trur vi blir utsatt for dette jeg...

Les på de forskellige eksemplene neders på sia..

LOL ONGE!

Endret av Sarion
Skrevet
MygOt?

En gjeng tapere som lever av å gjøre online-opplevelsen for andre så bedriten som mulig. Dette inkluderer starting av flaming, spamming og krangling på div forums. Og seriøse cheats i cs, cod, everquest osv.

Skrevet

Vell, da blir vel denne stengt også da :!:

Lurer litt på hva VI kan gjøre med at han lagger i cs (?) Jeg kan iallefall ikke kjøpe en bedre pc til han :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...