Zipp0 Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 (endret) ser ut som en kødd dette. men her er svaret: windows XP=oprativsystem, har egentli ikke noe med saken å gjøre. AMD athlon XP= prossesorn, garantert bra nok. FPS= Bilder per sekund, om du har over 60 fps er det greit. du kan også slå av vsync, å få en økning på FPS'n. Ping=ping er laggen din, for å få ned pingen kan du skriv: cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, sv_maxupdaterate 101, rate 25000. da skal det gå glatt.. om PC'n takler det. telenor mini: telenor mini er ikke spess bra, men det holder til å spille cs med. Edit: og jeg lover deg, du blir pwned by Zipp0. Endret 20. august 2004 av Zipp0
Ostepølsa Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 :!: hvorfor har jeg en følelse av at han ender opp som han her en gang i tiden?
brillan Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 :!: hvorfor har jeg en følelse av at han ender opp som han her en gang i tiden? Haha! Tenkte akkurat på det samme
anon12234 Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Jeg har telenor mini abbonomang. far sa at det var bredbånd, men jeg er ikke sikker for jeg er nettopp fått meg xP-data. Jeg er ikke en fjott, jeg r bare ikke god på xp-data. dere kan heller hjelpe meg istede for å klage meg.... på forhand takk hva faen mener du med xp?, amd athlon xp?. kan ikke si xp pc. for alt vi vet så kan det være xp1800 med rage 128 4mb kort. og da er det ikke rart at det lagger. forsøk å skrive net_graph 3 i console.
anon12234 Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 :!: hvorfor har jeg en følelse av at han ender opp som han her en gang i tiden? Haha! Tenkte akkurat på det samme AHAHHHAHAHAAHHHAHAAHAHA
Malux Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Ahahahahahaha søsteren min på 10 skriver da bedre enn det der Antakeligvis er hun bedre i cs en han også
Lugmeister Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Han har 2 tråder akkurat som denne som er stengt av moderator http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=284711&hl= http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=285406&hl=
s_M_p Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 ser ut som en kødd dette. men her er svaret: windows XP=oprativsystem, har egentli ikke noe med saken å gjøre. AMD athlon XP= prossesorn, garantert bra nok. FPS= Bilder per sekund, om du har over 60 fps er det greit. du kan også slå av vsync, å få en økning på FPS'n. Ping=ping er laggen din, for å få ned pingen kan du skriv: cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, sv_maxupdaterate 101, rate 25000. da skal det gå glatt.. om PC'n takler det. telenor mini: telenor mini er ikke spess bra, men det holder til å spille cs med. Edit: og jeg lover deg, du blir pwned by Zipp0. Du får mer enn 60 fps med vsync på og da.. Det er windows som har bundet fps'en til 60 når du har vsync på og vil spille cs f.eks. Bruk reforce eller noe lignende så får du 100 fps med vsync på, hvis monitoren og systemet ditt klarer det.
XzIz0 Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Han mener hvertfall XP som ett OS = Quote av Weska ; Jammen jeg ble lurt av butiken som sa xp data var bra... Å spile på den rulte siden den var xp data. Vil ikke ha windos 98 når xp er bedre
embark Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Jaja, detta var jo god underholdning på en ellers kjedelig lørdagskveld! PS: Om et kvarter begynner Elling på TV2 :!:
Lord Nerevar Indoril Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg forstår dere klinkene klart som blekk og jeg skulle tro at dere forstår meg åsså... Men er tleenor mini bra bredbånd????? det var det det stod i broskyren... Klart som blekk?? Sist jeg sjekka var blekk svart Eller betyr det at du ikke forstår noe av det vi skriver? Endret 21. august 2004 av Lord Nerevar Indoril
Janivars Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Herregud så morsomt, enten han er 11 år eller like gammel som oss, og sitter selv å ler av alle som svarer... :!:
Nicklas Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 ehe ... heh ... hehe. .. haha ... ææhæhæhæhæh !!! Unskyld meg at jeg ler så rått at jeg har detti av stolen men ... hahaha ! Til trådstarter: Har du ikke hatt en annen tråd om "xp data" ? Men husk det fra nå av at det er ikke noe som heter det.. iallefall ikke som jeg vet om ... med mindre prosessoren heter XP da. Du kan godt kjøpe en data som ikke er "xp data" og like vel få xp på den
tivers1 Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 (endret) Ehm...wannabie myg0t forum rager kor? Trur vi blir utsatt for dette jeg... Les på de forskellige eksemplene neders på sia.. LOL ONGE! Endret 21. august 2004 av Sarion
Janivars Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Ehm...wannabie myg0t forum rager?? er det noen som vet om flere slike filmer ? Elsker sånne kødde cs filmer..
Luske_Ludvig Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Nor jeg løper da legger det... jg har bra pc XP. Hva er galt?????????? PS Cs er tøft jeg heter RESPeCKET jeg knuse deg let!!!!!! hehe
cheeplix Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 MygOt? En gjeng tapere som lever av å gjøre online-opplevelsen for andre så bedriten som mulig. Dette inkluderer starting av flaming, spamming og krangling på div forums. Og seriøse cheats i cs, cod, everquest osv.
Nicklas Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Vell, da blir vel denne stengt også da :!: Lurer litt på hva VI kan gjøre med at han lagger i cs (?) Jeg kan iallefall ikke kjøpe en bedre pc til han
Ostepølsa Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 jeeep :!: skulle vært en regel som sier at man skal skrive sånn at andre forstår hva man mener
Anbefalte innlegg