Weska Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Nor jeg løper da legger det... jg har bra pc XP. Hva er galt?????????? PS Cs er tøft jeg heter RESPeCKET jeg knuse deg let!!!!!!
Hr. Jenssen Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) Nor jeg løper da legger det... jg har bra pc XP. Hva er galt?????????? PS Cs er tøft jeg heter RESPeCKET jeg knuse deg let!!!!!! Har du problemer med norsk-talen elns? Hoppa ut av grunn-skola? EDIT: LOL! Du er jo 11 år! Skulle vært 15års grense på dette forumet... Eller i det minste 13år! Endret 19. august 2004 av MeTa][iC
Weska Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 Jeg er god på CS. JEG knuser deg let som en fjert. Jeg er god i norsk. Fikke poeng hos læreren på norsk historie. JEg har masse ping så det skule gå bra i cs med XP... hva er galt i det?
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 JEg har masse ping så det skule gå bra i cs med XP... hva er galt i det? Hvis du har høy ping (hvis det er det du mener med masse), så forklarer det hva som er problemet ditt. Høy ping er ikke bra. Hva slags linje har du?
Xander^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg er god på CS. JEG knuser deg let som en fjert. Jeg er god i norsk. Fikke poeng hos læreren på norsk historie. JEg har masse ping så det skule gå bra i cs med XP... hva er galt i det? hehehhehehehe.. du prøver iallefall
dchwel Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 tror det er en fjott som leker seg på forumet... Kanskje moddene skal lære ham å snakke!!!
Weska Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 Jeg har telenor mini abbonomang. far sa at det var bredbånd, men jeg er ikke sikker for jeg er nettopp fått meg xP-data. Jeg er ikke en fjott, jeg r bare ikke god på xp-data. dere kan heller hjelpe meg istede for å klage meg.... på forhand takk
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 tror det er en fjott som leker seg på forumet... Kanskje moddene skal lære ham å snakke!!! Som jeg sa i en annet tråd: gutten er bare 11år ifølge profilen hans. Vær litt snille da, gutter.
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg kaller meg Klara Kølle. Jeg liker å spille på jungel banene da blir jeg redd når jeg møter folk. En gang så skvatt jeg å tisset på meg . Det værste var når mor så jeg hadde tissa i buksa når hun skulle vaske Dette var det første innlegget han skrev, etter det har han plutselige forandret skrivemåten totalt, sikkert en som leker seg.
Hr. Jenssen Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) tror det er en fjott som leker seg på forumet... Kanskje moddene skal lære ham å snakke!!! Som jeg sa i en annet tråd: gutten er bare 11år ifølge profilen hans. Vær litt snille da, gutter. Jeg ER snill, i forhold til hva jeg hadde gjort hvis han hadde vært eldre! Ærlig talt, jeg skrev jo faen ikke så dårlig da jeg gikk i sjette! EDIT: Dette var det første innlegget han skrev, etter det har han plutselige forandret skrivemåten totalt, sikkert en som leker seg Jeg vet ikke helt jeg, han liker i så fall å skrive mye i en setning, uten komma og punktum! Snodig fyr, om jeg må få si det... Endret 19. august 2004 av MeTa][iC
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Dette var det første innlegget han skrev, etter det har han plutselige forandret skrivemåten totalt, sikkert en som leker seg. Meget mulig, men det var jo noen leifer og sånt der også. Jeg lar tvilen komme han tilgode foreløpig.
Weska Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 Jeg kaller meg Klara Kølle. Jeg liker å spille på jungel banene da blir jeg redd når jeg møter folk. En gang så skvatt jeg å tisset på meg . Det værste var når mor så jeg hadde tissa i buksa når hun skulle vaske Dette var det første innlegget han skrev, etter det har han plutselige forandret skrivemåten totalt, sikkert en som leker seg. Jeg spurte far å han sa at jeg skulle bruke mye komma og punktum. Det med Klara køle var storbror som kødda mens jeg var på dasss. Hvordan får jeg det derr bort?
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Tror du kanskje skal få faren din eller storebror til å hjelpe deg å skrive her. Kanskje vi da forstår bedre hva du mener, og du forstår oss bedre.
Weska Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 Jeg forstår dere klinkene klart som blekk og jeg skulle tro at dere forstår meg åsså... Men er tleenor mini bra bredbånd????? det var det det stod i broskyren...
Jihadinmymind Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 prøv å snakke norsk. Før du poster inlegget hent ordbok og skjekk alle ordene dine. På forhånd takk...
skilli Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 prøv å snakke norsk. Før du poster inlegget hent ordbok og skjekk alle ordene dine. På forhånd takk... er ikke sikkert at han gidder å slå opp i ordbok for hvert ord
cheeplix Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Blandet sammen ping og fps kanskje? "Jeg har masse ping så det skulle gå bra". Hehe. Hva slags internettilkobling har du da? Adsl? Isdn?
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Det er greit nok at folk skal vise respekt og blablabla, men hva forventer han når han skriver: PS Cs er tøft jeg heter RESPeCKET jeg knuse deg let!!!!!! i første innlegg? Like gammel som broren min, men et par lysår bak i intelligens.
Ostepølsa Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 haha, jeg var trøtt, men nå fikk jeg meg en god latter :!:
Anbefalte innlegg