Gå til innhold

ditt drømme spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du kunne ha fått besteme hvordan et spill skulle bli hvirdan ville du at det skulle bli?

mitt skulle vært med bf gameplay, söldner sine muligheter og hl2 grafikk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis du kunne ha fått besteme hvordan et spill skulle bli hvirdan ville du at det skulle bli?

Det er fryktelig mange tråder om akkuratt dette.

Søk før du poster.

Skrevet
Det ultimate for meg er der alt går an, nesten då... :dribble:

Seff er det drømmen. Ett spill hvor alt går ann. Men denne diskusjonen hadde blitt mer interessant med mer jordnære ønsker.

Selv ønsker jeg meg ett online krigspill fra 2 verdenskrig (er super BF 1942 fan), med det klassiske fra BF, men med realistisk fysikkmotor, servere med plass til mange hundre, baner som er identiske fra 2 verdenskrig (så og si), større og flere maps, massevis av vegetasjon +++ :thumbup:

Alt som kan lage ordentlig stemning fra 2 verdenskrig...

Skrevet

enig2k :p , hvor flere 100000 kan spille samtidig max, og det ble kratere når man skøyt og sånt, og ikke en som styrer et skip alene og lader om flere kanoner på 5 sek, mens de store skipene hadde mannskap på over 2.000 :love: WW2 :love:

Skrevet (endret)

grafikken til doom3, gameplayet og "feelingen" til hl1 hadde vært "thabomb" :p

håper bare hl2 blir slik!! greit kanskje doom3 har bedre grafikk men.. det gjør ikkeno så lenge jeg får samme feeling av å spille hl2 som 1 :)

Endret av ulMo
Skrevet

Det er fryktelig mange tråder om akkuratt dette.

Søk før du poster.

Startet en tråd om akkurat det samme for snart 6 måneder siden.

Skrevet

jeg har ikke noe drømmespill! variasjon er stikkoret.

spill gjir veldig forskjellige oplevelser akkurat som filmer, det finnes ikke noen perfekt film, på samme måte som det ikke finnes noe perfekt spill, og det vill alderig finnes.

når det er sakt så vil drømme spillet for meg vere et spill jeg har vert med på å lage selv.

Skrevet

Er ikke mange spill jeg egentlig synes er det beste jeg har spilt. Morrowind er vel det som kommer nærmest.

Så drømme spillet ville vært noe som Morrowind bare mye bedre...

Skrevet (endret)

Det som hadde vert fe,t hadde vert enten e slags GTA-aktig spill basert på et helt land (Norge hadde vert fint :yes: ), hvor man kunne gå inn i alle slags hus, og sånt.

Eller et spill á la (?!) BF-serien, bare med tusenvis av spillere, übergod grafikk og fysikk, og tusenvis av muliheter i omgivelsene. :mrgreen:

Endret av Mr. Jenssen
Skrevet

Et middelalder "Fps" der du deltar i store slag, og viss du overlever eit slag kjem du opp i rank og får gå lenger bak. Frå Spearman til Knight f.eks.

Og online sjølvsagt. :w00t:

Skrevet

det ultimate spill for meg må være real-time counterstrike. det man kobler seg op til datamaskinen via link til hjernen eller noe. og så kommer man med i counterstrike. slik som man er. slik at noen er fetere en andre osv. man kjøper våpen og spiller i realtime. som om man har en virkerlighetsdrømm. men det er online. tenk så fett pcw hadde vært da!

Skrevet
Et middelalder "Fps" der du deltar i store slag, og viss du overlever eit slag kjem du opp i rank og får gå lenger bak. Frå Spearman til Knight f.eks.

Helt enig :w00t:

Skrevet (endret)

Helt enig :w00t:

da burde du prøve knight online. det er en rpg der du har din egen character. veldig likt diablo2, bare bedre grafikk osv. der kan man velge mellom 2 raser. som bor i 2 riker. og av og til så er det krig mellom rasene. og da er det store slagm,arker med borger på hver side som alle slåss på. det har man trollmenn som lager ildregn og alt mulig anna. store orc warriord med norme rustninger som HUGE sverd og alt mulig alla. det er drittfett.

pS: masse skriveleif, skreiv fort :p

Endret av Henrik2k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...