Gå til innhold

Cs lagger: Ikke MS, ikke fps (lagger også på lan)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som skjer da? Det henger seg liksom, i et sekund, så plutselig skjer de bevegelsene du gjorde mens det lagga kjempe fort. Akkurat sånn lagg som skjer når du feks er på lan og spiller, også disconnecter admin (han som har laga brettet). Da står liksom spillerene helt stille. Dette skjer hos meg, bare at det ikke er ms som gjør det.. Det er jeg ganske sikker på jaffal. Veldig irriterende.

Tror det også skjer mest på brett hvor man ser veldig langt inn i brettet.

Noen som har noen tips?

Noen som vet hva jeg burde skrive i consol for å få best resultat?

Er det mulig å sette smoke-grafikken ned?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er det som skjer da? Det henger seg liksom, i et sekund, så plutselig skjer de bevegelsene du gjorde mens det lagga kjempe fort. Akkurat sånn lagg som skjer når du feks er på lan og spiller, også disconnecter admin (han som har laga brettet). Da står liksom spillerene helt stille. Dette skjer hos meg, bare at det ikke er ms som gjør det.. Det er jeg ganske sikker på jaffal. Veldig irriterende.

Noen som har noen tips?

Rates? Hmmmm, still ratsa dine til cl_cmdrate 80, cl_updaterate 80 og rate 2500 i console.

Skrevet
Rates? Hmmmm, still ratsa dine til cl_cmdrate 80, cl_updaterate 80 og rate 2500 i console.

antar at du mente 25000

sett rate til <20000 da dette er max for online-spilling

fastsprites 2 = dårligere røyk

skru av evt programmer som sinker maskina di

Skrevet

du kan godt kjøre med fulle rates på nettet. rate 25000 cl_updaterate 101 og cl_cmdrate 101. men det kommer an på linja di...funker ikke det med fulle rates så bare stiller du deg gradvis nedover til det ikke lagger.

Skrevet

Noen som har noen tips?

Det kan være fordi det er FULT av nabbs som trykker på pause knappen. Datt stopper spillet. Ser ut som det lagger.

Skrevet (endret)

høres ut som en hardware feil.

hadde samme problemet, da var det en harddisk som var kilden til problemet.

det kan også være minnet.

Endret av Squeegie
Skrevet (endret)

ja snakker om en laptop.. Har bare 5400rpm.. .Men har 1024 ddr ram som går på pc2700...

* 1.7 pentium M

* 1024 ddr ram pc 2700

* 5400rpm hdd

* Radeon 9600 mobile pro

Endret av w3p
Skrevet (endret)

Det lagger fortsatt. Noen tips?

EDIT:

En kamerat av meg som har akkurat det samme spillet (CS CZ) har ikke noen laggeproblemer, og hans laptop er mye dårligere enn min! det er en 3 år gammel laptop.

Min er 3 måneder gammel. (se specs over)

Er det ikke mulig å sette ned grafikken litt da? Jeg har widescreen skjerm, og laveste oppløsninga jeg får er 1280*xxxx Det er jo mye for å være det minste! Men hva med detaljene?? Hvordan kan jeg kjøre ned grafikken generelt?

Endret av w3p
Skrevet (endret)
ja snakker om en laptop.. Har bare 5400rpm.. .Men har 1024 ddr ram som går på pc2700...

* 1.7 pentium M

* 1024 ddr ram pc 2700

* 5400rpm hdd

* Radeon 9600 mobile pro

burde jo glatt..

men laptop er laptop, blir aldri det samme som stasjonær.. ;)

Endret av Janivars
Skrevet (endret)

Noen som har noen tips?

Det kan være fordi det er FULT av nabbs som trykker på pause knappen. Datt stopper spillet. Ser ut som det lagger.

haha :!:

Endret av munky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...