Hr. Jenssen Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Jeg har nå gått igjennom flere cs-tråder og lest og skrevet ditt og datt, og folk som har sutret og klaget over at beta'en ikke kommer og alt mulig annet... Uansett, jeg lager nå en helt NY tråd om mitt spørsmål, ettersom jeg er redd for at jeg ikke får noe svar hvis jeg poster i andre tråder... Mitt spørsmål er som følger: (topic) Hvor lenge kan vi spille den beta testinga? Fordi jeg vil vite om det er noen timer bare, javel, da blir det våken natt.. Eller 24 timer, javel da kan jeg vel muligens legge meg nå og sove LITT... Eller lengre, WOHOO! Noen som vet? Anyone? Noe som helst? Evt. annen ny info kan jo også postes her!
Hr. Jenssen Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 blir mellom enn til fire uker så, jeg kan muligens spille cs source på nett i FIRE UKER????!!!! WOHOOOOOOOO! ENDELIG litt lys i enden av tunnelen!
hansol123 Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 [iC' date=19/08/2004 : 00:30] blir mellom enn til fire uker så, jeg kan muligens spille cs source på nett i FIRE UKER????!!!! WOHOOOOOOOO! ENDELIG litt lys i enden av tunnelen!
hasuwest Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Er det mulighet for å spille i LAN på betaen?
Newt32 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Mye mulig. (Er ikke 100% sikker) Men i så fall blir det bare de_dust!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå