Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har kjøpt ny radiator da 360'n ble for liten :tease:

Se her, her og her.

hehehehe, joa bør være tilstrekkelig stor den radiatoren... tror ikke du trenger å satse på å få den inn i kabinettet, men heller bygge pc'n inn i den :whistle:

 

fra spøk til revolver, er spennt på om du klarer å kjøre hele systemet fint uten en eneste vifte :roll: Håper det går...

 

-mamazboy-

Lenke til kommentar
Offtopic: Når skal de foresten få ut fingeren og heve tollgrensen?! :realmad:

ENIG! damn toll er dyrt! sist jeg bestillte meg noe for 1200 spenn, endte jeg med å betale 488 i toll da de tok gosu betalt for ekspidisjon også! sinnsvakt! :mad:

 

Ontopic: bilder er bra :p

 

Kom forresten til å tenkte på en ting for å senke varmenivået i kabinettet... OM du skal ha vifter på radiator, muligens det hjelper på om du ikke har det også, men hvertfall... hva med å legge en plexi plate over radiatoren fra hovedkortet mot sidedøren, og ha en åpning i side døren hvor luften får sige ut av kabinettet, istedenfor opp inn i kabinettet og mot komponentene... håper du forstår hva jeg mener nå da :blush: om ikke kan jeg lage en liten tegning for å forklare det bedre.. bare ikke NÅ, sitter å spiser og skal i en fårelesning om 15 miunutter :thumbdown:

 

c u laters ;)

 

-mamazboy-

Lenke til kommentar
hva med å legge en plexi plate over radiatoren fra hovedkortet mot sidedøren, og ha en åpning i side døren hvor luften får sige ut av kabinettet, istedenfor opp inn i kabinettet og mot komponentene

Jeg skjønner hva du mener men da må jeg skjære et ganske langt hull i sidedøren (som har vindu) og det blir ikke særlig pent tror jeg men takk for tipset, jeg har tenkt tanken på en airduct ut til viftene bak fra radiator men dette er bare en backup løsning hvis det ikke går, satser på at radiatoren er såpass stor at den klarer varemutviklingen. Har foresten snakket med posten og de sier at pakka burde komme til postkontoret mitt i morgen.

Lenke til kommentar

LESSION FOR THE KIDS OUT THERE!

 

Neida dette er ment som en generell advarsel til alle som har med Posten og gjøre og det er jo de fleste her inne.

Først vil jeg si at dette er på ingen måte noen hets til eventuelle medlemmer her som måtte jobbe i posten, heller et tips til alle andre.

 

Jeg har som dere vet investert endel penger i prosjektet mitt og venter på den siste delen som er en vannkjølt PSU fra et tysk firma. Den er betalt og kom frem til Norge i slutten av forrige uke, ifølge nettspor så ble den naturlig nok stoppet til fortolling og jeg fikk et brev i posten som jeg måtte fylle ut og returnere for at posten skulle ta seg av fortollingen (har ikke tid selv). Jeg trodde alt var greit og har fulgt spent med den siste uken. Så idag slo bomben ned, pakken viste seg å ha blitt utlevert og signert av meg et sted på Alnabru??? NEI, jeg har vært på jobb så det er ikke meg, jeg ringte naturligvis posten og de sa at den hadde blitt levert ut. Etter masse telefoner og en meget hissig Wunder kom posten frem til at de hadde levert den til en gateadresse et sted i oslo og en person hadde skrevet under....Jeg har oppgitt fra dag en i bestillingen min til det tyske firmaet en postboks adresse som pakka skulle sendes til. Spørsmålet mitt til posten ble da: Hvordan i h.... klarer dere å levere en pakke til en privatadresse og få en person til å skrive under når pakka er tydelig merket med en postboks adresse et helt annet sted i Oslo, de to adressene det er snakk om er så fjernt fra hverandre som det er mulig så det kan ikke tas feil. Dette kunne de ikke svare på men de lovte meg et svar fra en eller annen sjef i morgen tidlig. Da skulle de også hente pakka og bringe den personlig til meg direkte på jobb. håper for posten sin del at alt dette stemmer. en morsom del oppi det hele er at jeg var i kontakt med en person som jobbet i et annet firma men som holdt til i samme bygg som det firmaet som hadde fått pakka og han sa at det var kun en postkasse til det firmaet og ingen personer som jobbet der, det var snakk om et holding selskap. Hvordan kunne da posten ha fått en underskrift????? Alt dette får/skal jeg ha svar på i morgen tidlig. The lession is: Da jeg fikk brevet som skulle returneres med fullmakt til fortolling, var jeg så lur at jeg skrev ned kollinummeret for å spore pakka selv til den kom i postkassa, tenk hvis jeg ikke hadde gjort det?

 

Så til alle som bestiller noe som skal til fortolling, for helvete skriv ned kollinummeret for sporing selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...