Gå til innhold

Når kommer The Sims 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HEi jeg lurer på når The Sims 2 kommer, har litt lyst på det...!

Noen som vet når det kommer til Norge?

 

Takker for svar!! :D

Det HAR jo kommet ut!!!

 

EDIT: det har visst ikke kommet enda, men jeg kan SVERGE på at jeg så det på Norli da jeg var der for noen dager siden! Det sto i den "nye spill" hylla!

 

EDIT2: release datoen er 17. September...

Kilde:http://thesims2.ea.com/index_flash.php

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Tror ikke det er fullt så gale som ShotGun påstår. Vel, kanskje enda værre når jeg tenker meg om :)

 

Tror den boksen som er satt frem er et slags "bevis" på at man har kjøpt spillet, og hvis man kjøper den nå er man garantert å sikre seg en kopi av spillet når det slippes, altså en slags forhåndsbestilling. Så får man en eller annen "unik" dingsboms med når spillet først kommer. Idiotisk, egentlig.

Lenke til kommentar
Noen andre som har lastet ned programmet fra Sims 2 sin hjemmeside? Har laget noen skins og sånt, gleder meg intenst til spillet slippes. Det blir ikke mye søvn fra 17 september utover :D

Endelig noen på forumet som også gleder seg! :w00t:

Synd egentlig, at alle skal være så hardcore at man ikke kan glede seg til sims.. :(

Screw them, de får spille Doom 3 til de besvimer! Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Du så sikkert det du trodde var The Sims2 på Norli ja. Jeg var på en bokhandel sist lørdag, og der hadde de en DVD med Sims2-ekstramateriale. Du fikk den hvis du forhåndsbestillte Sims2.

Nja, om det var det er jeg ikke helt sikker på, men jeg var der i dag igjen, og det var et the sims 2 cover!

Det var bare slik ekstra materiale, som nevnt i quote'n ovenfor!

Man kan kjøpe den for 49 spenn...

Lenke til kommentar
[iC' date=18/08/2004 : 01:49]
HEi jeg lurer på når The Sims 2 kommer, har litt lyst på det...!

Noen som vet når det kommer til Norge?

 

Takker for svar!! :D

Det HAR jo kommet ut!!!

 

EDIT: det har visst ikke kommet enda, men jeg kan SVERGE på at jeg så det på Norli da jeg var der for noen dager siden! Det sto i den "nye spill" hylla!

 

EDIT2: release datoen er 17. September...

Kilde:http://thesims2.ea.com/index_flash.php

Kanskje det var "The Sims:House Party", eller "THe SIms on Vecation", "The Sims Superstar", "The Sims Making Magic", eller "The SIms: We're gonna atake more money from you".

 

 

Det korrekte spørsmålet blir vel: Hvor mange The Sims-spill kommer nå, FØR The Sims 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...