Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Tja, jeg er i det snille hjørnet, og vi går for den. Men bildene av den "sjarmerende" Ms Balbricker (eller Ballbreaker) er tatt fra den første av de totalt 3 Porky’s filmene og Bob Clark kom med noen virkelig morsomme og herlige filmer på den tiden, sex-komedien over er kanskje litt hit og miss for mange, men man skal være ei kald og kynisk jævel, om en ikke i det minste en gang, trekker på smilebåndet av den legendariske:

"Have you seen this prick?" Tally wacker scenen fra førstefilmen:

 

Endret av Frank.N.Steen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ClarkGable skrev (Akkurat nå):

Jeg svarte feil ja

Var ikke ment som noe negativt motsvar, så bare ikke at du hadde oppdatert fra Porkys Revenge og til Porkys, da før jeg hadde posta innlegget mitt ovenfor.

Enkelte er litt "strenge" på slik, gjerne med årstall og oppfølgere, men tja, som sagt det var mer enn nok for min del å nevne Porkys.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
toro6 skrev (3 minutter siden):

Kaller meg filminteressert, men har aldri sett den..   

Har faktisk to utgaver av den i samlingen, men er nesten litt usikker på om jeg har sett hele filmen før, eller bare deler av den. Kom jo også ei forlenget utgave også. 

Får se å gjøre noe med dette, da det lille man eventuelt så, var jo absolutt lovende greier, og en ganske så "annerledes" type krigs-film enn de mer patriotiske og heltemodige fra Hollywood.

Endret av Frank.N.Steen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...