""" Skrevet torsdag kl 15:04 Skrevet torsdag kl 15:04 Sykt bra film! Sånn type 10/10, helt perfekt osv. Subsjangeren i seg selv er jo noe av det beste som finnes, og denne filmen er lett en topp-10 av sin type. Rent gull!
Skurupu Skrevet torsdag kl 15:26 Skrevet torsdag kl 15:26 Stinker Giallo lang vei, men denne trur jeg ikke jeg har sett.
JohnMerrick Skrevet torsdag kl 16:14 Skrevet torsdag kl 16:14 Ja, det er en giallo, og både filmen og mannen bak den er blant de mest toneangivende i sjangeren.
Delvis Skrevet torsdag kl 16:23 Skrevet torsdag kl 16:23 (endret) Eyes without a face? Edit: Det var nok bom gitt 🙃 Endret torsdag kl 16:29 av Delvis
JohnMerrick Skrevet torsdag kl 18:06 Skrevet torsdag kl 18:06 Eyes without a face er vel i sort/hvit, denne er til de grader i farger 🙂 Dette får bli siste batch med bilder:
Skurupu Skrevet torsdag kl 18:43 Skrevet torsdag kl 18:43 Blood and Black Lace. Den står på se-listen min.
Skurupu Skrevet torsdag kl 19:16 Skrevet torsdag kl 19:16 23 minutes ago, Delvis said: Hofteskudd: Gandhi? Sikkert ikke riktig 🙄 Det er dessverre feil.
Skurupu Skrevet fredag kl 01:14 Skrevet fredag kl 01:14 1 hour ago, JohnMerrick said: Papillon? Korrekt! 1
Delvis Skrevet fredag kl 08:36 Skrevet fredag kl 08:36 ah. Papillon er en råbra film 👍 får lyst å se den igjen med en gang
JohnMerrick Skrevet lørdag kl 10:02 Skrevet lørdag kl 10:02 Dette får bli siste oppdatering, jeg gir løsningen litt ut på dagen. Kan avsløre at det er snakk om en j-horror.
JohnMerrick Skrevet lørdag kl 13:37 Skrevet lørdag kl 13:37 Filmen heter enkelt og greit Cure. Da er det fritt frem for den som måtte ønske å kjøre neste quiz...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå