Gå til innhold

Buss / Lastebil -spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat kommet et nytt spill som heter 18 wheels of steel pedal to the metal. Dette er oppfølgeren til across america, og skal være bedre på alle måter. Spillet kan lastes ned fra gamershell (tror jeg) i en trial fullversjon. Du får spille i en time i fullversjonmodus gratis før du må kjøpe spillet (som forøvrig koster rundt 140 kr)

Lenke til kommentar

Jeg har skaffa 18 wheels of steel, men jeg syns ikke det var så rått som hard truck 2, altså king of the road.. Skjønte aldri hvor jeg skulle hen på 18'. Fikk liksom aldri opp hele kartet..

 

Men jeg er egentlig mest keen på å kjøre buss i rute :p Jeg sier ikke at jeg har tenkt å bli bussjåfør eller lastebilsjåfør.. men liker bare slike spill veldig godt..

 

Lastebil på midtown madness, gta osv er jo bare meningsløst som jeg har sagt tidligere.. :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg har skaffa 18 wheels of steel, men jeg syns ikke det var så rått som hard truck 2, altså king of the road.. Skjønte aldri hvor jeg skulle hen på 18'. Fikk liksom aldri opp hele kartet..

Så sant du snakker om 18 WoS Pedal to the Metal, så får du opp hele kartet ved å trykke "n"

 

Du finner alle andre knapper som kan brukes på options - controls :roll:

 

:tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...