LarsP Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Heisann, har hørt mange gode sangkunster over mp3's fra irc og i b|reals tråd under søppel. Tenkte vi kunne lage en tråd som tok for seg egenskapte greier. Men, det er en regel: AMATØR PLEASE. Kanskje denne tråden blir flyttet over til humor etterhvert, ikke vet jeg. Jeg kan starte jeg da *grøss* LarsP - Walking Away (hoobastank *LOL*).waw PS: høyt volum hos enkelte og ekkel stemme.
nr.4 Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Hæhæhæhæ, ivrig der ja. Litt under gjennomsnittet boyband-nivå cirka vil jeg si.
hifgad Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jeg laget sang om pappa. Han liker å lage mat til meg. "Brødskive med nugatti" bosse - geir going wild
DuTTZi Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 o m f g @ LarsP Og han skal jeg kanskje dele rom med! Hjelp....
LarsP Skrevet 13. august 2004 Forfatter Skrevet 13. august 2004 o m f g @ LarsPOg han skal jeg kanskje dele rom med! Hjelp.... PRÆHÆÆ. Skal vekke deg med den her jeg: LarsP - fuck her (HIM) gently
Dorian Gray Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 o m f g @ LarsPOg han skal jeg kanskje dele rom med! Hjelp.... PRÆHÆÆ. Skal vekke deg med den her jeg: LarsP - fuck her (HIM) gently Konge, Lars. Rett og slett konge. Når "smooches" kom, måtte jeg bare le. Får vi komme med requests?
Delvis Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jeg laget sang om pappa.Han liker å lage mat til meg. "Brødskive med nugatti" bosse - geir going wild Bra gjort! - stå på
starfish Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Ok. www.soundclick.com -> søk på The Norns. Da kommer det to knallfete sanger fra bandet mitt sine gamle tider. Lykke til.
GTS Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 haha...dette var underholdende på en sein kveld..så vi kan lage covere også altså? hehe..
Denethor Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Syng Queen med rhapsody noko, med musikk i bak-grunn, musikken er ikkje høyrleg: http://home.no/denethor123/ (nummer to og tre gjorde eg berre så ein kamerat skulle få høyre..) -Ps. eg kjeda meg STOOORT den natta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå